Skocz do zawartości

Relacja z Budowy: MB Actros Black Edition 17.12.2007


crash911

Rekomendowane odpowiedzi

Witam postanowiłem podzielic się ze wszystkimi sklejaniem mojego pierwszego modelu ciężarówki. Jest nim MB Actros Black Edition. Poniżej przedstawiam zdjęcia z postępów prac.

 

a3acb02bef6f14ddmed.jpg

 

2fdefffab1b72c06med.jpg

 

df710148187c0e78med.jpg

 

b69acd10f57407b1.jpg

 

9e20a05209e98b58med.jpg

 

5491864c3f2b8559.jpg

 

Jak narazie prace idą bardzo powoli. Choć w dwa dni i tak dużo. Pozdrawiam

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No fajnie.

Dość szybko Ci idzie.

Ja się jednak trochę doczepię do materiałowych siedzeń - o ile się nie mylę, oryginał ma siedzenia skórzane lub z materiału, który bardzo przypomina skórę. Oczywiście, to Twój wybór i jeśli masz taką koncepcję, to zwracam honor.

Kilka tematów niżej masz moją relację z BlackEdition, nad którym pracuję od 3-ech miesięcy i do skończenia został mi... daszek przeciwsłoneczny. Z tym, że ja też się nie trzymałem ściśle malowania oryginalnego.

Pozdrowienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem twoją relację i zaciekawieniem ją przeglądałem. Co do obic foteli nic nie znalazłem takiego by dobrze imitowało skórę. Bardzo jestem niezadowony z malowania kabiny, pędzelkiem nie wychodzi to za dobrze. Dlatego wczoraj kupiłem aerograf i jest o wiele lepiej . Ten model jest rozgrzewką i pierwszym modelem który sklejam. Zobaczymy jak to wyjdzie. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie troche przygrubawe są "futrzaki" na fotelach. Ja natomiast przyczepił bym się do przewodów (bo chyba to one są ) podłączonych do poduszek, są zdecydowanie za grube.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.