Skocz do zawartości

Tu-134A 36 SPLT Zvezda 1/144


Pawel90

Rekomendowane odpowiedzi

No własnie - podpatruj i pytaj, bo ponoć kto pyta, ten nie błądzi. Grunt, żebyś nie pytał po kilka razy o to na co już dostałeś odpowiedź Szczerze mówiąc nie wiem jak powinny wyglądać te klapy po wychyleniu. Musiałbyś pokazać fotkę na której się wzorujesz.

 

Mnie się wydaje, że jak oczyścisz trochę zadziory powstałe przy cięciu i ustawisz odpowiedni kąt to będzie OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi problemu nie będzie - odpowiedni kąt i delikatne dodatki i będzie ok.

 

R9rL38O.jpg

 

Z tymi mam większą zagwozdkę, bo są same w sobie oddalone dalej od skrzydła, chociaż im dłużej się przyglądam, tym coraz lepiej widzę co powinienem dorobić.

 

Fi5jOj1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo klapy nie tylko się opuszczają, ale wysuwają w tył. To ostatnie zdjęcie świetnie to pokazuje. Także to co u Ciebie jest to...mało realistyczne. Poza tym samolot na postoju klapy ma zawsze schowane, głównie ze względu bezpieczeństwa. Aby nic/nikt ich nie uszkodził podczas postoju, jak również aby w trakcie silnych wiatrów maszyna miała jak najmniejsze opory aerodynamiczne. Wszak klapy zwiększają powierzchnię nośną skrzydeł o średnio 45%. Jeżeli jeszcze możesz, to wklej z powrotem je jak były.

 

fAdth0K.jpg

 

Szczerze mówiąc, to zasugerowałem się tymi zdjęciami... Że "jeśli na zdjęciu tak było, to czemu nie?". Ale fakt faktem, na wielu zdjęciach tych samolotów widać właśnie schowane te klapy.

 

A to co teraz jest na zdjęciach, to i tak tylko na sucho włożone w lukę na sucho.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I to jest znakomite pytanie. Czy ja dam radę je tak wykonać.

 

No z tego co widzę, to w każdej klapie będę musiał z przodu dorobić taki "brzuszek", mocowanie tych klap do skrzydła i przy skrzydle będę musiał dorobić takie hmm... "blaszki". No i pytanie, co z wydrążeniem skrzydła wewnątrz.. Czy jeżeli te "blaszki" odwzoruję, czy będę mógł bez drążenia zrobić to? Bo jeśli nie będę musiał drążyć skrzydła wewnątrz, to chyba dam radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o sloty to Tu-134 chyba ich nie posiadał, na tym zdjęciu widać, że podczas lądowania pomimo wypuszczonych klap krawędzie natarcia skrzydła wydają się być nieruchome.

 

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/7f/Tupolev_Tu-134_SP-LGA_LOT_FRA_28.07.74_edited-2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.