Jump to content

Pomidor

Members
  • Content Count

    146
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Personal Information

  1. Wypowiem się w temacie Airfixa, bo też kiedyś reklamowałem... Owszem, trwa to bardzo długo i bez żadnej informacji zwrotnej z ich strony. Tajemnicę ich skąpstwa może wyjaśnić fakt, że mają (a przynajmniej mieli; gdzieś na Youtubie jest nawet film o Airfixie i m.in o dziale reklamacji) magazyn w którym mają pudełka z modelami na reklamację. Tobie wyślę jędną część, komuś innego inną, z tego samego zestawu...
  2. 1) Cywilna wyścigówka z Pucharu Schneidera? Mocniejsze silniki, pływaki, wygładzone poszycie, gładka i błyszcząca farba... 2) Wysokościowy samolot rozpoznawczy. Turbosprężarki w skrzydłach, zamiast komór, dłuższy kadłub i skrzydła, aparaty w kadłubie, zlikwidowane stanowisko strzelca i podniesiony grzbiet kadłuba przy ogonie.
  3. A może na początek cywilna maszyna kuriersko-pocztowa, coś jak He-111C
  4. Modyfikacja podwozia, z tego co pamiętam, to właśnie dodatkowe zbiorniki paliwa.... Oprócz tych w skrzydłach, rzecz jasna Najciekawsze jest to, że facet zrobił wszystkie modyfikacje sam, w niewielkim hangarze. Mając kasę, dostęp do części i know-how zdziałał więcej niż cały PZL przez lata produkcji Wilgi.
  5. głupio cytować samego siebie, ale... wymagany angielski. Ostatnia wyprodukowana Wilga lata w Stanach. Z silnikiem turbinowym, kompletnie nową awioniką, powiększonymi skrzydłami i usterzeniem, dodatkowymi zbiornikami paliwa, zmodyfikowanym podwoziem, nowym oświetleniem (nocne światła od B737 . Koszt modyfikacji ponad milion USD. a ta sztuczka jest interesująca...
  6. Mig-25RBT od ICM w 1/72 http://www.icm.com.ua/news/552-mig-25-rbt-soviet-reconnaissance-plane-100-new.html
  7. O kurcze, teraz dopiero zauważyłem że to 1/72
  8. Sorry, że sie wcinam, ale chyba linia zmiany kolorów jest na obu fotkach taka sama. Na tym "używanym" zdjęciu ewidentnie widać granicę kolorów która ciągnie się od dziobu, przez cała burtę. Po prostu jest koszmarnie obrośnięty i brudny.
  9. brakuje jeszcze Hurricana z Lotni
  10. a szachownice kiedy znowu obrócili?
  11. Moim zdaniem rakieta po zejściu z wyrzutni nadal leciałaby "na wstecznym". Duże stateczniki w tylnej części spowodowałyby natychmiastowe obrócenie jej przodem do kierunku lotu i cały misterny plan... Twój Su-34 miałby szczęście, gdyby nie zestrzelił się sam. trochę te dywagacje o strzelaniu przez ramię w samoobronie kojarzą mi się z tym: po co wchodzić na ogon i strzelać komuś w plecy, skoro po prostu można zestrzelić go z daleka? przez prawie 50 lat dwa wrogie bloki próbowały wymyślić najlepsze sposoby zabijania przeciwnika i mimo kasy i czasu włożonego nigdy nie zobaczyliśmy rakiet montowanych tył naprzód. I pewnie jest kilka innych powodów niż "No nie pomyślalem o tym!"
  12. Dobrze gadasz, tylko źle kombinujesz Współczesne rakiety mogą zakręcać o 180st. od kierunku lotu. Nie ma sensu montować rakiet kierując je do tyłu, skoro mogą być skierowane do przodu i po prostu zawrócić. Odwrócenie tego procesu (skierowana do tyłu, ale ma lecieć do przodu) będzie bardziej kłopotliwe.
  13. W okolicach 23:00 wczoraj strona chodziła ledwie, leeedwie... chyba ruch jednak był na stronie.
  14. Pomidor

    Trójmiasto

    podpinam sie pod pytanie. SK-Model jest juz indywidualny czy tylko dla firm?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.