Skocz do zawartości

Trumpeter 02286 McDonnell-Douglas AV-8B Harrier II Plus


tomaszekpoz

Rekomendowane odpowiedzi

Jako że w temacie lotnictwa jestem zielony jak szczypior na wiosnę. Poproszę o poradę w temacie zakupu tego modelu Wart jest swojej ceny?

 

http://www.mojehobby.pl/products/McDonnell-Douglas-AV-8B-Harrier-II-Plus.html?start_d=1

 

Jeśli w złym dziele umieściłem post, proszę o przeniesienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedyś gościł w galerii:

 

http://modelwork.pl/viewtopic.php?f=64&t=50110&hilit=harrier+ii

 

przeszukałem forum bo myśłałem że gdzieś już widziałem warsztat tego smoka, ale chyba coś mi się pomyliło... (chyba za bardzo w pamięć zapadł warsztat kolegi Tornado i jego Harrier FRS.1 1:24 z Airfix-a)

tylką tą galerię znalazłem, wprawdzie to nie wersja Plus ale zdecydowana większość modelu ta sama, może pomoże Ci to podjąć decyzję.

 

pozdr

ww

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja go mam, nawet kiedyś zacząłem go robić ale ciężko powiedzieć, czy wart swojej ceny. Zależy kto jakie ma preferencje.

Model ma sporo uzbrojenia, ale kokpit i wnęki podwozia nie powalają. Jest silnik, którego oczywiście nie będize widać po złożeniu.

Plastik ok, trochę szwów, a spasowanie jest w miarę ok. Nie zauważyłem różnic większych niż 0,3-0,5mm czyli akceptowalnych dla trumpka z tego okresu.

Model jak na 1:32 jest dosyc mały. Mój zakończył sklejanie na tym: