bordawski Napisano 13 Grudnia 2016 Share Napisano 13 Grudnia 2016 Witam, jako że mam troszkę więcej wolnego czasu wygrzebałem rozpoczętego ponad rok temu Leoparda i postanowiłem dorobić mu podstawkę. Model jest moim pierwszym współczesnym czołgiem, więc pewnie jest w nim masa baboli, nie wiem nie znam się. Zresztą podchodzę do tego projektu mocno rekreacyjnie i rozrywkowo. Z góry przepraszam za jakość zdjęć niestety nie dysponuję najlepszym sprzętem. Teraz podstawka prace są zaawansowane ale dotarłem do etapu w którym zaczynają się schody, czyli podłoże i betonowy most. Ktoś ma może jakieś pomysły? Ja planowałem zmieszać gips, piasek dla szynszyli, i wikol z pigmentami i tym posmarować, w rzece wrzucić troszkę kamyczków. Trawka i krzaczki też będą. Zastanawiam się jednak czy wcześniej nie rozsiać trochę krzewów, łatwo będzie je wbić w styrodur. Co do betonowego mostka oglądałem trochę prac i wydaje mi się że autorzy chyba malują całość jasno szarym i odcieniami, a potem robią czarnego łosza plus jakieś inne zacieki, jednak będę wdzięczny za rady. I informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bordawski Napisano 20 Grudnia 2016 Autor Share Napisano 20 Grudnia 2016 Zrobiłem trochę prac ogrodniczych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lipstein Napisano 22 Grudnia 2016 Share Napisano 22 Grudnia 2016 Może by tą trawę trochę zróżnicować kolorystycznie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...