bordawski Posted December 13, 2016 Share Posted December 13, 2016 Witam, jako że mam troszkę więcej wolnego czasu wygrzebałem rozpoczętego ponad rok temu Leoparda i postanowiłem dorobić mu podstawkę. Model jest moim pierwszym współczesnym czołgiem, więc pewnie jest w nim masa baboli, nie wiem nie znam się. Zresztą podchodzę do tego projektu mocno rekreacyjnie i rozrywkowo. Z góry przepraszam za jakość zdjęć niestety nie dysponuję najlepszym sprzętem. Teraz podstawka prace są zaawansowane ale dotarłem do etapu w którym zaczynają się schody, czyli podłoże i betonowy most. Ktoś ma może jakieś pomysły? Ja planowałem zmieszać gips, piasek dla szynszyli, i wikol z pigmentami i tym posmarować, w rzece wrzucić troszkę kamyczków. Trawka i krzaczki też będą. Zastanawiam się jednak czy wcześniej nie rozsiać trochę krzewów, łatwo będzie je wbić w styrodur. Co do betonowego mostka oglądałem trochę prac i wydaje mi się że autorzy chyba malują całość jasno szarym i odcieniami, a potem robią czarnego łosza plus jakieś inne zacieki, jednak będę wdzięczny za rady. I informacje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bordawski Posted December 20, 2016 Author Share Posted December 20, 2016 Zrobiłem trochę prac ogrodniczych Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lipstein Posted December 22, 2016 Share Posted December 22, 2016 Może by tą trawę trochę zróżnicować kolorystycznie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bordawski Posted December 22, 2016 Author Share Posted December 22, 2016 Tam są 3 różne, wiem że zdjęcia są do d... I pewnie kiepsko widać. Ale jest jedna warstwa krótkiej 3 kolorowej z przewagą jasnej zieleni, druga średnia zieleń, i ciemna najdłuższa. Dosadziłem jeszcze kwiatów to wygląda lepiej. Ale wezmę sobie twoja radę do serca i jak będę w okolicy sklepu to kupię słomkową. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...