RA-V Posted March 29, 2017 Share Posted March 29, 2017 Cześć wszystkim. Mam prośbę o pomoc w wyborze modelu. Modelami plastikowymi zajmuję się od kilku lat. Sklejanie traktuję jak zabawę. Buduję modele prosto z pudełka bez dodatkowych żywic i blaszek (przynajmniej na razie). Ostatnio zainteresował mnie model samolotu A-6 INTRUDER. A, że jak pisał Fredro "Osiołkowi w żłoby dano, w jednym owies w drugim siano", nie potrafię zdecydować który z tych dwóch modeli wybrać, Kinetic czy Hobby Boss? Czy możecie mi pomóc w wyborze? Ra-V Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bialy7207 Posted March 29, 2017 Share Posted March 29, 2017 Witam Zdecydowanie HB. Kinetica nie polecam z autopsji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solo Posted March 29, 2017 Share Posted March 29, 2017 Tylko HB. Jest nie tylko dobrze spasowany (jak to HB), ale ma jeden z najpiękniejszych detali jakie widziałem w modelach 1:48. Sporo do niego też fajnych dodatków kupisz, choć na przykład do kabiny, poza fotelami, to chyba nawet niczego nie warto wkładać, tak pięknie jest zrobiona. A-6E i A-6E TRAM fantastycznie HB wyszły. Kupuj, nie pożałujesz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KRL Posted March 29, 2017 Share Posted March 29, 2017 Też polecam sklejałem - A6 od HB są fantastyczne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
witox Posted March 30, 2017 Share Posted March 30, 2017 Zgadzam się z Kolegami - Intrudery Hobby Bossa to w tej chwili najlepsze "czterdziestkaósemki". Nawet z pudła wyjdą bardzo ładnie, w zasadzie można tylko pomyśleć nad podmianą kalek. HB to przeskalowany Trumpek 1:32, również godny polecenia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...