Aleksander z Zalasu Napisano 10 Czerwca 2018 Share Napisano 10 Czerwca 2018 Witajcie. Model Mustanga w barwach 316 dywizjonu przedstawiający samolot dowódcy Bohdana Arcta. To chyba tyle z ciekawszych informacji, a Was proszę o konstrukcyjną krytykę, jeśli takowa jest potrzebna. Mam nadzieję, że zdjęcia będzie widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek d Napisano 10 Czerwca 2018 Share Napisano 10 Czerwca 2018 Mustang to piękny samolot, więc i model fajny bez wchodzenia w szczegóły . Tylko śmigło do poprawki, za płytko wkleiłeś łopaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mig Napisano 10 Czerwca 2018 Share Napisano 10 Czerwca 2018 Mustang to jeden z piękniejszych samolotów. Prawe koło jest źle przyklejone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aleksander z Zalasu Napisano 10 Czerwca 2018 Autor Share Napisano 10 Czerwca 2018 Prawe koło jest źle przyklejone. No coż, zachciało mi się robić ugięcie opon metodą termiczną to mam. O ile samo ugięcie się udało, to jednak przy wklejaniu na oś zapomniałem, że sa to lewe i prawe golenie i zrobiłem dwie lewe. Nie bedę poprawiał, gdyż bez zniszczenia nie da się zdemontować koła. Tylko śmigło do poprawki, za płytko wkleiłeś łopaty. Fakt. Dziękuję za uwagi i czekam na kolejne sugestie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mig Napisano 11 Czerwca 2018 Share Napisano 11 Czerwca 2018 Następnym razem proponuję zrobić ugięcie opon w sposób klasyczny pilnik, papiery ścierne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aleksander z Zalasu Napisano 11 Czerwca 2018 Autor Share Napisano 11 Czerwca 2018 Następnym razem proponuję zrobić ugięcie opon w sposób klasyczny pilnik, papiery ścierne. Wydaje mi się, że metoda termiczna jest szybsza, prostsza i daje efekt bardziej zbliżony do rzeczywistości. Po podgrzaniu kółka i lekkim ucisku na podłoże kółko jest spłaszczone i dodatkowo powstaje wybrzuszenie na bokach w miejscu ugięcia, przy zachowaniu zarysu bieżnika, jeśli taki był na kole. Tylko trzeba uważać by nie przesadzić, bo wtedy kapeć wychodzi, chociaż jak mawiali starożytni Polanie "dobry kapeć nie jest zły". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.