Skocz do zawartości

Wash Vallejo, o co chodzi?


tlb

Rekomendowane odpowiedzi

Witam przechodniów,

Wiadomo, nie znam się... jeszcze;-)

mam za sobą jeden samolot plastikowy, tych za smarkacza cnieo sie robiło nie liczę, i przymierzam się do następnego . Małymi krokami chciałbym trochę się bardziej zagłębić w tajniki modelarstwa plastikowego. Kiedyś kupiłem, kierując się sugestiami w jednym z magazynów modelarskich, taki wash jak na zdjęciu, w celu zrobienia linii podziału blach. Robiłem dokładnie tak jak napisali, i co? No właśnie, było napisane, że po nałożeniu w linie podziału nadmiar wystarczy zetrzeć suchą( podkreślone to było) ściereczką czy czymś miękkim. Ku mojemu zdziwieniu nie zadziałało, nadmiar rozlał się na boki i nie dało się zmyć ani na sucho, ani na mokro. Był to model "testowy" który już dawno poszedł do kosza, także to nie mam. Nie wiem co mam jeszcze napisać, ten wash użyty był na farby humbrola, potem próbowałem wash na samym podkładzie Tamiya, znalazłem trochę czystego plastiku i zawsze efekt był ten sam. Nie dało się nic zrobić. Następnego modelu nie chce zepsuć, a chciał bym zacząć używać jakichś specyfików.

Pomożecie?

PZDR

 

20181218_210500.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach