Jump to content

Recommended Posts

W końcu, po namowach ukazuje Wam mój najnowszy nabytek:

Mazda Rx-8, 2004r. pojemność 1300cc, moc 192 (niestety słabsza wersja - mogła być 231 ), praktycznie full opcja bez navi i ksenonów. Oto foty:

DSC01216.jpg

DSC01215.jpg

DSC01217.jpg

I z otwartymi drzwiami:

DSC01218.jpg

Światełko:

DSC01220.jpg

Felgi 18" oczywiście z oponami Bridgestone Potenza 225/45/18 :

DSC01221.jpg

Wnętrze:

DSC01219.jpg

DSC01223.jpg

Zegary z elektronicznym prędkościomierzem:

DSC01222.jpg

Główna konsola z 6 płytową zmieniarką CD ( współpracująca z 9 głośnikami i wzmacniaczek BOSE ):

DSC01224.jpg

Po otwarciu maski widzimy coś takiego:

DSC01225.jpg

Ale gdy zdejmiemy pokrywe, ukazuje nam się malutki silniczek " przegrodzony rozpórką:

DSC01226.jpg

Edited by Guest
Link to post
Share on other sites

No wreszcie Piękny samochodzik.Oby dobrze się spisywał jak najdłużej w co wierzę

 

A ze zdjęć fotka nr.4 jest najlepsza za takie coś podziwiam Japończyków drzwi w stylu "na szafę"

 

Pozdrawiam ccrriiss

Link to post
Share on other sites
Furka przyjemna a jak tam bagażnik ? Ps gdzie on ma silnik bo jakos nie widać .. ;D

 

Widzisz fliper_nx to są zalet silnika Wankla malutki a mocny w cholerę

 

Pozdrawiam ccrriiss

Link to post
Share on other sites
Nie silnik wtedy przemawia ludzkim głosem i mówi. Podkręć mnie do 9 tys

 

I wrzuć następny bieg

 

Tylko aby nie Rakietu

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
Nie silnik wtedy przemawia ludzkim głosem i mówi. Podkręć mnie do 9 tys

 

 

Raczej "kończy ci sie paliwo"

Te silniki mają małą pojemność i dużą moc, ale są paliwożerne, a jak się silnik zepsuje to Japońców wysłać trzeba

Link to post
Share on other sites

Zgadza się co do paliwożerności, ale żeby od razu wysyłać do japońców? Chyba że pójdzie coś czego nie zdołają naprawić na miejscu..choć są już prywatne firmy które zajmują się regeneracją silników wankla więc chyba dali by sobie radę

Link to post
Share on other sites

tak -> dwa razy w serwisie :

1. Poszła jedna z cewek....akurat standardowy problem

2. Już bardziej kosmetyczne zabiegi typu wymiana tylnych kloszy ( jeden parował ).

Ogólnie frajda z jazdy ale 15 litrów w cyklu mieszanym może boleć portfel....

Chociaż po długiej trasie 10 litrów spalił ostatnio.

Edited by Guest
Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.