Wojtek190 Napisano 13 Listopada 2020 Share Napisano 13 Listopada 2020 Dzień dobry Jestem "nowy " na tym forum. Mam nadzieję że u Was wszystko w porządku i zdrowie dopisuje i macie dużo czasu na realizację swoich modelarskich pasji. Do tej pory tylko czytałem porady, oglądałem galerie na forum. Teraz zdecydowałem się przedstawić Wam wyniki mojej pracy . Proszę o łagodny wymiar kary ponieważ jestem początkujący , a te dwa egzęplaże to modele nr 6 i 7 jakie zrobiłem od początku swojej krótkiej "kariery" modelarskiej. Wiem że to bardzo popularne modele ale ja zawsze interesowałem się IIWW, a w szczególności lotnictwem i walkami w Europie zachodniej. Modele w skali 1/48 Hurricane Mk.I - Italieri z serii The Battle of Britan + kalkomania ModelMarker Bf 109E-4 - Eduard weekend edit. + kalkomania Techmod (na ich rysunku wzorowałem się przy malowaniu). Pozdrawiam 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamo722 Napisano 13 Listopada 2020 Share Napisano 13 Listopada 2020 (edytowane) Mi się podobają Mozna sie przyczepic do paru rzeczy ale sklejaj dalej następne Edytowane 13 Listopada 2020 przez Adamo722 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtek190 Napisano 13 Listopada 2020 Autor Share Napisano 13 Listopada 2020 32 minuty temu, Adamo722 napisał: Mi się podobają Mozna sie przyczepic do paru rzeczy ale sklejaj dalej następne Mi właśnie chodzi o to żeby trochę siłę czepiać. Dzięki temu będę mógł uniknąć błędów przy następnych modelach. Cieszę się że podoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamo722 Napisano 13 Listopada 2020 Share Napisano 13 Listopada 2020 Tak na przyszłość to zacznij od sklejania bez mocnych śladów eksploatacji i używaj szpachlówki i papieru sciernego do wygladzenia połączeń. O ile na me 109 ujda to na hurricane juz nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...