Jump to content

Hurricane Mk.I vs. Bf 109E-4

Wojtek190
 Share

Recommended Posts

Dzień dobry

Jestem "nowy " na tym forum. Mam nadzieję że u Was wszystko w porządku i zdrowie dopisuje i macie dużo czasu na realizację swoich modelarskich pasji.

Do tej pory tylko czytałem porady, oglądałem galerie na forum. Teraz zdecydowałem się przedstawić Wam wyniki mojej pracy .

Proszę o łagodny wymiar kary ponieważ jestem początkujący , a te dwa egzęplaże to modele nr 6 i 7 jakie zrobiłem od początku swojej krótkiej "kariery" modelarskiej.

Wiem że to bardzo popularne modele ale ja zawsze interesowałem się IIWW, a w szczególności lotnictwem i walkami w Europie zachodniej.

Modele w skali 1/48

Hurricane Mk.I - Italieri z serii The Battle of Britan + kalkomania ModelMarker

Bf 109E-4 - Eduard weekend edit. + kalkomania  Techmod (na ich rysunku wzorowałem się przy malowaniu).

Pozdrawiam

1a.jpg

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

a.jpg

b.jpg

c.jpg

d.jpg

e.jpg

f.jpg

• Like 3

32 minuty temu, Adamo722 napisał:

Mi się podobają :super: Mozna sie przyczepic do paru rzeczy ale sklejaj dalej następne :piwo:

Mi właśnie chodzi o to żeby trochę siłę czepiać. Dzięki temu będę mógł uniknąć błędów przy następnych modelach.

Cieszę się że podoba😁

1 godzinę temu, Adamo722 napisał:

Tak na przyszłość to zacznij od sklejania bez mocnych śladów eksploatacji i używaj szpachlówki i papieru sciernego do wygladzenia połączeń. O ile na me 109 ujda to na hurricane juz nie:nauka:

Ok. Z tym hurricane to spasowanie części to wg. małe nieszczęście. Jeszcze że szpachlówką to muszę dużo poćwiczyć 🤣

Zdrowie dopisuje, czas na modele - absolutnie nie :mrgreen:

Hurricane naprawdę bardzo ładny, ale jeśli prosisz o czepianie się, to 109-tka ma chyba ciut za mocny preshading na brzuszku, a i chyba jest lekko przekrzywiona (widać na czwartym zdjęciu od końca).