Skocz do zawartości

Hurricane Mk.I vs. Bf 109E-4


Wojtek190

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry

 

Jestem "nowy " na tym forum. Mam nadzieję że u Was wszystko w porządku i zdrowie dopisuje i macie dużo czasu na realizację swoich modelarskich pasji.

 

Do tej pory tylko czytałem porady, oglądałem galerie na forum. Teraz zdecydowałem się przedstawić Wam wyniki mojej pracy .

 

Proszę o łagodny wymiar kary ponieważ jestem początkujący , a te dwa egzęplaże to modele nr 6 i 7 jakie zrobiłem od początku swojej krótkiej "kariery" modelarskiej.

 

Wiem że to bardzo popularne modele ale ja zawsze interesowałem się IIWW, a w szczególności lotnictwem i walkami w Europie zachodniej.

 

Modele w skali 1/48

Hurricane Mk.I - Italieri z serii The Battle of Britan + kalkomania ModelMarker

Bf 109E-4 - Eduard weekend edit. + kalkomania  Techmod (na ich rysunku wzorowałem się przy malowaniu).

 

Pozdrawiam

 

 

 

1a.jpg

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

a.jpg

b.jpg

c.jpg

d.jpg

e.jpg

f.jpg

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Adamo722 napisał:

Mi się podobają :super: Mozna sie przyczepic do paru rzeczy ale sklejaj dalej następne :piwo:

 

Mi właśnie chodzi o to żeby trochę siłę czepiać. Dzięki temu będę mógł uniknąć błędów przy następnych modelach.

Cieszę się że podoba😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Adamo722 napisał:

Tak na przyszłość to zacznij od sklejania bez mocnych śladów eksploatacji i używaj szpachlówki i papieru sciernego do wygladzenia połączeń. O ile na me 109 ujda to na hurricane juz nie:nauka:

Ok. Z tym hurricane to spasowanie części to wg. małe nieszczęście. Jeszcze że szpachlówką to muszę dużo poćwiczyć 🤣

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdrowie dopisuje, czas na modele - absolutnie nie :mrgreen: