Skocz do zawartości

[R] ORP Mazur (Mirage 1:400)


Roobert

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

postanowiłem skleić pierwsze w życiu pływadło. Wyboru zbyt dużego nie miałem bo na moim składziku tylko Mazur był . Kiedyś go kupiłem razem z blachami Mirage przeznaczonymi do wz. 35. Części plastikowych to dużo nie ma ale mam zamiar trochę go upiększyć blaszkami. Na zdjęciach kadłub jest sklejony, a pokłady to tylko tak położone żeby odpowiednich kształtów nabrał. Jeszcze nic nie szlifowane, na razie schnie sobie spokojnie

th_103_0926.jpg th_103_0925.jpg th_103_0927.jpg

th_103_0924.jpg th_103_0923.jpg th_103_0922.jpg

Cholerka słaba ostrość bo światło już kiepskie mam przez chmury. Liczę na Waszą pomoc bo w tym temacie to jestem zielony totalnie. Każde wskazówki mile widziane. Najbardziej boje się olinowania bo nie mam wyraźnego pomysłu jak zamocować do kominów. Ale o tym w przyszłości się pomyśli.

Czeka mnie spora przeprawa bo z blaszkami to też mały mam staż. Mam zamiar doprowadzić do końca budowę bo widziałem inne relacje które poległy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

postanowiłem skleić pierwsze w życiu pływadło.

Hej

Zawsze jest kiedyś pierwszy raz.

Witaj w klubie tych, co sprobowali i .... utonęli

 

nie mam wyraźnego pomysłu jak zamocować do kominów.

Proponuję taki patent - z cienkiego drucika skręcasz "uszko" i wklejasz je w wywiercony w kominie otwór. A potem olinowanie (np żyłka wędkarska) mocowane jest właśnie do tego uszka - łatwiej jest uzyskać napięcie linek.

(patrz fotka w środku strony :

http://www.modelarstwo.org.pl/forum/viewtopic.php?t=4906&postdays=0&postorder=asc&start=45

)

A'ha - gdybyś zdecydował się na żyłkę to mała rada: pomaluj ją PRZED ostatecznym naciągnięciem, bo żyłki lubią "popłynąć" pod wpływem rozpuszczalnika.

 

Pozdrowionka

ZzB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach