krzychu83 Napisano 19 Lutego 2022 Share Napisano 19 Lutego 2022 Cześć Wam M901A1 ITV (improved TOW Vehicle) - wyrzutnia pocisków TOW na podwoziu M113 Model Revell (przepak Italerii) w skali 1/35 z dodatkiem gąsek AFV Club (gumowych) oraz blach Eduarda dla Tamyii (pasowały). Bambetle z zestawu M113 A3 Academy. Całość malowana Hataką z zestawu MERDC. Manewry REFORGER 1981 "Certain Encounter" Pozdrawiam Krzychu 12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mandrivecs Napisano 19 Lutego 2022 Share Napisano 19 Lutego 2022 Nietuzinkowy, ładny... Podoba się! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrkur Napisano 19 Lutego 2022 Share Napisano 19 Lutego 2022 Mój ulubiony pojazd..za sam to masz u mnie "+" ale że się podoba to masz kolejnego "+"! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzychu83 Napisano 19 Lutego 2022 Autor Share Napisano 19 Lutego 2022 23 minuty temu, mandrivecs napisał: Nietuzinkowy, ładny... Podoba się! Dzięki 9 minut temu, piotrkur napisał: Mój ulubiony pojazd..za sam to masz u mnie "+" ale że się podoba to masz kolejnego "+"! Dzięki bardzo, to ode mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pmroczko Napisano 19 Lutego 2022 Share Napisano 19 Lutego 2022 Cześć! Bardzo ładny model. Jedna rzecz, nad którą się zastanawiam, to czy kontrast pomiędzy poszczególnymi kolorami kamuflażu nie powinien być większy - ale powiedzmy, że wyblakło Za to druga rzecz mnie zdecydowanie razi - naciągnięcie gąsienic. Z tego co kojarzę instrukcje do M113, to tam jest napisane, że przy prawidłowym napięciu gąsienic przy pojeździe ustawionym na równym podłożu pomiędzy górą środkowego koła drogowego a gąsienicą jest cal (2,5cm) odległości - czyli powiedzmy "ledwo dotyka środkowego koła" - a u Ciebie gąsienica słabo opina koło napędowe i napinające, ale lezy na trzech kołach nośnych... Te gąsienice to "gumiaki", prawda? Warto wiedzieć, że od Shermana Amerykanie używają gąsienic określanych jako "live track" - to takie, gdzie sąsiednie ogniwa są połączone m.in. za pomocą elementów metalowo-gumowych, które nadają im wstępne naprężenie w taki sposób, że gąsienica położona na ziemi ma tendencje do zwijania się w rolkę ząbkami do wewnątrz. Z jednej strony ułatwia to układanie się gąsienicy na kołach napędowych i napinających, z drugiej to wstępne napięcie przeciwstawia się grawitacji na dłuższych odcinkach i powoduje że zwisy pomiędzy kołami są mniejsze, niż by się wydawało. Amerykańskie gąsienice zaczynają zwisać dopiero, kiedy gumy się w nich już doszczętnie pokruszą albo spalą. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia Paweł 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzychu83 Napisano 20 Lutego 2022 Autor Share Napisano 20 Lutego 2022 12 godzin temu, pmroczko napisał: Cześć! Bardzo ładny model. Jedna rzecz, nad którą się zastanawiam, to czy kontrast pomiędzy poszczególnymi kolorami kamuflażu nie powinien być większy - ale powiedzmy, że wyblakło Za to druga rzecz mnie zdecydowanie razi - naciągnięcie gąsienic. Z tego co kojarzę instrukcje do M113, to tam jest napisane, że przy prawidłowym napięciu gąsienic przy pojeździe ustawionym na równym podłożu pomiędzy górą środkowego koła drogowego a gąsienicą jest cal (2,5cm) odległości - czyli powiedzmy "ledwo dotyka środkowego koła" - a u Ciebie gąsienica słabo opina koło napędowe i napinające, ale lezy na trzech kołach nośnych... Te gąsienice to "gumiaki", prawda? Warto wiedzieć, że od Shermana Amerykanie używają gąsienic określanych jako "live track" - to takie, gdzie sąsiednie ogniwa są połączone m.in. za pomocą elementów metalowo-gumowych, które nadają im wstępne naprężenie w taki sposób, że gąsienica położona na ziemi ma tendencje do zwijania się w rolkę ząbkami do wewnątrz. Z jednej strony ułatwia to układanie się gąsienicy na kołach napędowych i napinających, z drugiej to wstępne napięcie przeciwstawia się grawitacji na dłuższych odcinkach i powoduje że zwisy pomiędzy kołami są mniejsze, niż by się wydawało. Amerykańskie gąsienice zaczynają zwisać dopiero, kiedy gumy się w nich już doszczętnie pokruszą albo spalą. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia Paweł Dzięki Tak, camo jest przytłumione. Był filtr, rainsy, kurzenie (aero i pastelami) i suma sumarum straciło kontrast Gąski robiłem na oko, nie zaglądam w instrukcje jak ma wyglądać ich ułożenie Tak to "gumiaczki" i z perspektywy czasu pomęczyłbym się z tymi zestawowymi (chociaż KAŻDE wymagało gruntownej obróbki). AFV są za długie (i tak skracałem) , na koła napędowe nie pasowały (musiałem wycinać otwory na zęby), więc średnio je wspominam Pozdrawiam serdecznie i również życzę miłego dnia koledze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.