Skocz do zawartości

F 14A Tomcat


Mieszko

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

To pierwsza moja relacja z budowy na tym forum, więc proszę o wyrozumiałość. Jestem początkującym modelarzem, to mój trzeci samolot. Model, który obecnie sklejam to F 14A Tomcat firmy Academy w skali 1:48. Mam, nadzieje że będziecie mi pomagać A o to kilka fotek z postępów prac.

 

a0855598cbf6c4dbm.jpg

 

c34656c54acfd663m.jpg

 

e0ec0ca886000a4bm.jpg

 

8d69a7a94493a24cm.jpg

 

a6c89b421136a22fm.jpg

 

872b34a76c0e9c74m.jpg

 

Pierwszę pytanie jak, czym można zastąpić taką o to kratkę?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b27755a28ee4cd30.html

 

Z drugiej strony jest narazie tak:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b3cb1ac52e3e9cb3.html

 

 

Proszę o szczerę komentarze.

 

Pozdrawiam Mieszko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Po pierwsze, robiąc zdjęcia małych elementów używaj opcji makro w aparacie, ewentualnie rób zdjęcie z większej odległości, ale w dużej rozdzielczości a potem kadruj. Popróbuj.

 

Fotel wygląda ok, wrzuć jeszcze lepsze fotki to coś powiemy.

 

Panele wyglądają na poplamione. Może lepiej dać całość jednym kolorem a potem zrobić suchy pędzel na wystających elementach?

 

Na forum są eksperci od kotków, oni powiedzą Ci więcej o szczegółach.

 

pozdrawiam i udanej pracy

Ostach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kratkę nie chcę wymieniać. Musze ją zrobić z konieczności, ponieważ myślałem ze tam ma przyjść fototrawionka ale się pomyliłem i złe miejsce nawierciłem Teraz chce to jakoś zastąpić.

Nowe zdjęcie :

 

16e30bb5a2be2a30.jpg

Będę musiał poprawić czarne panele nie są za bardzo prostokątne.

Pozdrawiam Mieszko.

Nowe zdjęcie :

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach