Kon_Bar Napisano 4 Września Autor Share Napisano 4 Września W dniu 2.09.2025 o 19:48, Kon_Bar napisał: Ruszyła maszyna po...woli Teoretycznie chciałem zrobić 9483 z zestawem: P-62-2 i 2 x R-60 + R-13M + PBT-800 + R-13M + P-62-2 i 2 x R-60 oraz np 9524 z zestawem: OFAB-100-120 + UB-32 + (pusto) + UB-32 + OFAB-100-120 tylko nie wiem, czy nie muszę zmienić tego drugiego planu na migi NMF z innej jednostki (za to starsze, ze starszym typem wiatrochronu. No i ciągle nie widzę konfiguracji z FAB-250 - nie znalazłem informacji, że do UB-32 stosowano także FAB-250. Może ktoś zna takie (lub inne ciekawe) konfiguracje na bis-ach? Jeszcze jest czas do podwieszeń Dzięki wskazówkom kolegi @em udało się potwierdzić, że konfiguracja: OFAB-100-120 + UB-32 + (pusto) + UB-32 + OFAB-100-120 jest poprawna (była opisana w instrukcji użytkowania). Co do pierwszej P-62-2 i 2 x R-60 + R-13M + PBT-800 + R-13M + P-62-2 i 2 x R-60 to instrukcja opisuje tylko konfigurację bez PBT - waga samolotu to wówczas 9140 [kg]. Ponieważ instrukcja mówi także, że np.: (pusto) + ZB-500 + (pusto) + ZB-500 + (pusto) waży 9450 [kg] a jednocześnie (pusto) + ZB-500 + PBT-800 + ZB-500 + (pusto) waży 10060 [kg] to PBT-800 ma wagę 610 [kg] Żeby było śmieszniej to waga dla konfiguracji PBT-490 + (pusto) + (pusto) + (pusto) + PBT-490 waży 9500 [kg] ale konfiguracja PBT-490 + (pusto) + PBT-800 + (pusto) + PBT-490 waży 10190 [kg] więc PBT-800 ma wagę 690 [kg] - właśnie "utyło" o 80 kg Zakładając jednak, że P-62-2 i 2 x R-60 + R-13M + (pusto) + R-13M + P-62-2 i 2 x R-60 waży 9140 [kg] a PBT-800 waży 700 [kg] to mamy zestaw w wadze 9840 [kg] więc... mógłby latać Jeszcze myślę i czekam na dalsze uwagi od Kolegów. BTW: ciągle nie miałem pomysłu na S-24 i FAB-250 a instrukcja podaje piękne konfiguracje: S-24 + S-24 + PBT-800 + S-24 + S-24 OFAB-250 + OFAB-250 + PBT-800 + OFAB-250 + OFAB-250 Teraz tylko pytanie, czy konfiguracja "mieszana" (np S-24 na wewnętrznych i OFAB-250 na zewnętrznych węzłach) była dopuszczalna (nie wiem jak z selekcją broni; zapewne była możliwość wyboru więc... chyba dało się ) Tak czy siak to są pomysły nawet na 3-ciego bis-a P.S. Tak, wiem, że część z tych podwieszeń jest tylko na czas "W" i nikt nie latał z takimi na poligon, ALE... chciałbym zaprezentowac możliwie pełne spektrum uzbrojenia naszych MiG-ów 21-szych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kon_Bar Napisano 5 Września Autor Share Napisano 5 Września Dziś lekko pod górkę o pasowaniu. Przy próbie pasowania połówek kadłuba zauważyłem, że końcówka komory "ucieka" w górę. początkowo myślałem, że coś nie tak jest z silnikiem (w końcu są tam nowe części i może udało mi się coś źle skleić Okazało się jednak, że problem tkwi w nowym kadłubie a właściwie za dużym elemencie do pozycjonowania połówek kadłuba. po wychwyceniu przyczyny korekta w 3 sekundy Liczyłem tez na to, że opracowując nowy kadłub Eduard wyeliminuje także błąd obecny we wszystkich kadłubach czyli szparę ok. 0,2mm przy łączeniu skrzydeł z kadłubem. No to przeliczyłem się - paski PLA nadal są potrzebne 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kon_Bar Napisano Sobota o 19:52 Autor Share Napisano Sobota o 19:52 Przyszedł łykend i udało się przysiąść do stołu Wkleiłem przygotowane wcześniej komory i butle Poskładałem prawie cały kokpit Dokleiłem dyszę (no przyznam, że nie zestawową... I poskładałem co tam się dało w całość Przymierzyłem osłonę dyszy wylotowej - pasuje Przygotowałem się do sklejenia skrzydeł. Ostatni model przypomniał mi, że warto wkleić podkładki o podanych grubościach. Nie wiem czemu Eduard upiera się nad szparami na dziobie, które pojawiają się i tu pomimo nowego kadłuba... Zaklejone PLA Idę jeszcze podłubać 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.