Skocz do zawartości

Diorama-Pantherturm


Pafica

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jako, że rok szkolny się zaczął czas odreagować Oczywiście najlepiej lepiąc coś "lekkiego" Od pewnego czasu myślałem nad wykonaniem Pantherturma, ale czas, doświadczenie i miejsce mi nie pozwalało. Ale myślę, że teraz już co nieco umiem i zabieram się za pierwszą w moim życiu dioramkę. Podstawą do budowy będzie wieża revella z czołgu Panther A/D.

 

ca6e980fec1ae0bd.jpg

 

Jeszcze nie wiem czy wykonam Pantherturma I,II, czy III. Generalnie nie znam się za bardzo i możecie mi powiedzieć czym się owe wersje różniły i do czego najlepiej pasowała by moja wieża hmm?

 

Na dioramę zasadzę też-

a) takiego niemiaszka, tylko zabiorę mu minę-

 

 

9fd6aecf01e54712.jpg

 

 

Lub

b) dwóch takich jankesów krzyczących coś do siebie.

05c553c2946b21a6.jpg

 

1020c8bade31e723.jpg

 

Jeszcze nie wiem czy diorama będzie przedstawiała turma w jakimś mieście, czy w krzaczorach.... Może macie jakieś ciekawe zdjęcia je przedstawiające?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ładny materiał na dioramkę z walk miejskich. z Niemca może uda się coś zrobić ale Amerykanie wyglądają tragicznie (chodzi mi o wkład pracy jaki trzeba włożyć w figurkę). jeśli to miekki plastik to Amerykanów bym odradzał ze względów technicznych. zapowiada się kolejny ładny model...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co zrobisz z resztą czołgu, czytaj kadłubem?

 

Sam miałem jakiś czas temu pomysł coby zakupić model Panthery i Pz.Kpfw. IV. Z wierzy od Panthery zrobić to co Ty. A z wierzy Pz.Kpfw.IV i kadłuba Panthery, Panthere z wierzą od Pz.Kpfw. IV. Tylko nie wiem co z kadłubem od Pz.Kpfw IV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w jakiej skali budujemy ?

 

Siedem dwa plosem pana....

 

z Niemca może uda się coś zrobić ale Amerykanie wyglądają tragicznie

 

 

Też się skłaniałem do szwabka.

 

 

Jaka będzie podstawa/stanowisko i co z wieżą, tj, która kopółka?