krysti2004 Napisano 26 Października 2008 Share Napisano 26 Października 2008 Jestem na tym forum po raz pierwszy i to jest moja pierwsza sklejona łódka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KARPIU Napisano 26 Października 2008 Share Napisano 26 Października 2008 Całkiem ładnie ci to wyszło: 1 uwaga następnym razem rozmiękcz bardzie kalki bo widać, że są źle nałożone a tak poza tym jak na I model ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
P@wel Napisano 26 Października 2008 Share Napisano 26 Października 2008 Jak na pierwszy model to bardzo fajnie. Ale czy nie za dużo tych hornetów na pasie? Nie znam się ale według mnie to jeden by wystarczył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jędrek Napisano 27 Października 2008 Share Napisano 27 Października 2008 mi też się podoba, mam nadziję, że będą kolejne Jędrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wallace Napisano 9 Stycznia 2009 Share Napisano 9 Stycznia 2009 jak na pierwszy model, na prawdę bardzo fajnie powodzenia w kolejnych !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matros Napisano 28 Stycznia 2009 Share Napisano 28 Stycznia 2009 Robi wrażenie. W porównaniu do mojej Burzy to ideał. ^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...