PrzemekG Napisano 19 Kwietnia 2009 Autor Share Napisano 19 Kwietnia 2009 Zastosowałem bazę z palety farb dedykowanych motocyklom Harley Davidson, miałem już pomalowaną Scanię w tych barwach z zastosowaniem lakieru bezbarwnego tu go oczywiście nie użyłem, porównałem ten kolor z oryginałem na silniku i w miarę pasował odcień, więc zastosowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebastianm Napisano 7 Czerwca 2009 Share Napisano 7 Czerwca 2009 Silnik wyszedł Ci świetnie, ale przy takiej ilości pracy mogłeś też poprawić mocowanie silnika do ramy na wysokości sprzęgła. Łapy powinny być tylko na silniku a italeri zrobiła je na silniku i skrzyni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PrzemekG Napisano 8 Czerwca 2009 Autor Share Napisano 8 Czerwca 2009 Silnik wyszedł Ci świetnie, ale przy takiej ilości pracy mogłeś też poprawić mocowanie silnika do ramy na wysokości sprzęgła. Łapy powinny być tylko na silniku a italeri zrobiła je na silniku i skrzyni. No to chyba się mylisz, na dowód fotki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szałek_CMG Napisano 8 Czerwca 2009 Share Napisano 8 Czerwca 2009 Przemek, ja bym na Twoim miejscu tylko delikatnie przyrdzawił kolektory wydechowe. W końcu warto, żeby model wyglądał jak najpiękniej, a co za tym idzie, prawie jak nówka ; )) Bynajmniej takim założeniem ja się kierowałem budując moja Scanię ; ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebastianm Napisano 8 Czerwca 2009 Share Napisano 8 Czerwca 2009 Patrzymy na zdjęcia i widzimy różne rzeczy. Miałem na myśli to, że skrzynia wygląda tak: Czyli nie ma elementów, za które jest przymocowana do ramy. Silnik wygląda tak: Łapy na obudowie sprzęgła. Italeri zrobiła silnik i skrzynie w taki sposób, że mocowanie do ramy jest też na skrzyni, co nie odpowiada oryginałowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Trucknology Napisano 9 Czerwca 2009 Share Napisano 9 Czerwca 2009 Nie widzisz, że to co pokazujesz, to V8, a przemek robi rzędową szóstkę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Truckerek93 Napisano 9 Czerwca 2009 Share Napisano 9 Czerwca 2009 Wojtku( pytam bo nie wiem) czy tam koniec silnik koło zamachowe nie jest takie samo i tu i tu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebastianm Napisano 9 Czerwca 2009 Share Napisano 9 Czerwca 2009 A nie widzisz, że skrzynia biegów, obudowa sprzęgła jak i miska olejowa w budowanym silniku pochodzi od silnika V8? Biorąc pod uwagę, że te same skrzynie były montowane do silników v8 jak i do r6 można wnosić, że obudowa sprzęgła, czyli miejsce łączenia silnika i skrzynie jest identyczne w tych silnikach? Nie miałem zdjęcia silnika r6 z tak dobrze widoczną obudową sprzęgła wiec wstawiłem zdjęcie silnika v8 licząc na to, że zanim ktoś się wypowie przeanalizuje wszystkie zdjęcia a nie spojrzy i zakomunikuje ze przecież to nie ten silnik. Dla jasności silnik r6. zdjęcie pochodzi z allegro wiec, kiedy zniknie z serwera. http://photos02.allegroimg.pl/photos/oryginal/657/04/41/657044176 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Napisano 9 Czerwca 2009 Share Napisano 9 Czerwca 2009 sebastianm ma racje w modelu łapy są na skrzyni i na silniku to powinno być lekko podpiłowane(tz. usunąć kawałek plastiku ze skrzyni biegów), ale teraz to już po zawodach silnik już jest pomalowany, a co do brudzenia to przydałby się lekki wash, aby uplastycznić całą bryłę, kolektor lekko rdzą pokryć i lekko przykurzyć pigmentami tu poprawione łapy brudny silnik(ja proponuje mniejszy stopień zużycia) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.