Jarekk Napisano 29 Lipca 2009 Share Napisano 29 Lipca 2009 Ad1. Stawiałbym na bęben z liną (dwa bębny) w środku wozu napędzany za pomocą wału. Wyjście na zewnątrz liny za pomocą bloków. Ad3. Gdyby lina szła przez całą długość kadłuba (wspólna) to tyle samo musiałby się jej rozwinąć co nawinąć. Z rysunku wynika, że tylna jest znacznie dłuższa. Mam wątpliwości co do sztywności tego mostu. Prawi połowa jego nie byłaby połączona ze sobą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 29 Lipca 2009 Share Napisano 29 Lipca 2009 Jarekk, wyglšd mostu bym pominšł - od razu wyglšda na koncepcję, bez ani jednego szczegółu. Po prostu rysunek jak taki mechanizm powinien wyglšdać, bez skupiania się na samym mocie. Wydaje mi się, że sugerujšc się położeniem liny, urzšdzenie do jej zwijania musiało być w przestrzeni za chłodnicš, ewentuanie z usuniętym fragmentem ściany. Musiały być dwa mechanizmy. Gdy przedni zwijał linę, most opuszczał się , gdy tylni mechanizm zwijał, most podnosił się. Nie możliwe, aby jeden mechanizm dział w obie strony w takim układzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paweł Czarnocki Napisano 31 Lipca 2009 Share Napisano 31 Lipca 2009 A tu ktoś też klei czołg 7 TP : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.