ar2rd Napisano 30 Czerwca 2009 Share Napisano 30 Czerwca 2009 Witam, W końcu udało mi się znaleźć trochę czasu i mogę ruszyć z budową NSR'a. Na wstępie pragnę zaznaczyć, że to jeden z moich pierwszych modeli. Wszelka pomoc będzie więc bardzo przydatna Niestety nie dorobiłem się jeszcze aero, ale mam nadzieję, że efekt końcowy będzie nie najgorszy.. Relacja będzie równolegle prowadzona z tą na PWM'ie Zapraszam do oglądania i krytyki. Tak wygląda pudełko: A tak jeszcze wczoraj rano wyglądała zawartość opakowania: Jak na razie skleiłem i poszpachlowałem owiewki, skleiłem stojak oraz zacząłem składać silnik: Niepokoi mnie trochę spasowanie owiewek. Zakładam jednak, że jak dojdzie rama z silnikiem, to będzie dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mors Napisano 30 Czerwca 2009 Share Napisano 30 Czerwca 2009 Ładniutki motorek Ja jak skończę Gallardo to planuję podwójny wątek motocyklowy. Tak więc z chęcią popatrzę na Twój warsztat w ramach "rozgrzewki" przed moim Zasiadam w pierwszym rzędzie oglądaczy Pozdrawiam Mors Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar2rd Napisano 5 Lipca 2009 Autor Share Napisano 5 Lipca 2009 Ja jak skończę Gallardo to planuję podwójny wątek motocyklowy.Mors Hmm.. Brzmi bardzo smakowicie.. Pamiętam jak wyszła Hayabusa, więc od razu zapisuje się na listę ogladaczy:) Większość części została oszlifowana i psiknięta podkładem.. Niestety wyszło kilka niedociągnięć Ogólnie części są wysokiej jakości, ale wyglądu chłodnicy nie przeżyję. Ma może ktoś jakiś pomysł jak można usunąć te paskudne ślady po wypychaczach? Nie mogłem się powstrzymać i musiałem wstępnie złożyć model. Wygląda tak: Przy okazji okazało się, że Tamiya zrobiła trochę zbyt wąską szczelinę w stojaczku na którym opiera się tylne koło. Trzeba będzie ją poszerzyć.. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wuen Napisano 5 Lipca 2009 Share Napisano 5 Lipca 2009 Może da się zastąpić fototrawionymi np. taką lub taką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mors Napisano 5 Lipca 2009 Share Napisano 5 Lipca 2009 Hmm.. Brzmi bardzo smakowicie.. Pamiętam jak wyszła Hayabusa, więc od razu zapisuje się na listę ogladaczy:) Miło dowiedzieć się, że sporo ludzi kojarzy moje modele Dzięki Ogólnie części są wysokiej jakości, ale wyglądu chłodnicy nie przeżyję. Ma może ktoś jakiś pomysł jak można usunąć te paskudne ślady po wypychaczach? Jeżeli masz zestaw blach do niego, to pewnie tam jest odpowiednia blaszka. Można "domowym" sposobem tego się pozbyć... wkleić siatkę o oczkach zbliżonych do tych jakie powinny być. Oczywiście musisz ją wkleić tak, żeby druciki biegły poziomo O ile się nie mylę to taki numer zrobiłem w Hayabusie właśnie... bo w zestawie były blaszki tylko na jedną stronę i też jakoś te wypychacze musiałem usunąć. Jak wrócę do domu to sprawdzę i może jakąś fotkę wstawię. Przy okazji okazało się, że Tamiya zrobiła trochę zbyt wąską szczelinę w stojaczku na którym opiera się tylne koło. Trzeba będzie ją poszerzyć.. Wg. mnie to wszystko pasuje - lekko odegnij stojak i wsadzisz do tego otworu. A taki kształt powoduje, że model nie spadnie Ci z podstawki. Możesz też od góry wcisnąć na "klik" bo kształt widać jest właśnie tak w tym celu dobrany Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuba2507 Napisano 5 Lipca 2009 Share Napisano 5 Lipca 2009 Kiedys sam sklejalem ten model i co do stojaka to pasuje. wystarczy odgiac i wsunac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar2rd Napisano 5 Lipca 2009 Autor Share Napisano 5 Lipca 2009 Na fototrawionki chyba jeszcze nie jestem gotowy. Najpierw muszę się nauczyć poprawnie sklejać to co jest w pudełku A co do stojaczka.. Jeszcze raz wszystko przymierzyłem i chyba jednak zeszlifuję ten wystający kawałek. Całość chodzi na tyle ciężko, że prędzej czy później coś złamię Na pudełku wygląda to tak: I w moim modelu będzie chyba podobnie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Truckerek93 Napisano 6 Lipca 2009 Share Napisano 6 Lipca 2009 ar2rd a czy nie możesz zeszlifować tego kawałka delikatnie tak aby te podpórki z motoru wchodziły łatwiej ale dalej na taki "klik"?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar2rd Napisano 6 Lipca 2009 Autor Share Napisano 6 Lipca 2009 a czy nie możesz zeszlifować tego kawałka delikatnie tak aby te podpórki z motoru wchodziły łatwiej ale dalej na taki "klik"?? Dokładnie tak zamierzam zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Truckerek93 Napisano 6 Lipca 2009 Share Napisano 6 Lipca 2009 Aha, zrozumiałem to tak ze nie będzie tego "klik". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wuen Napisano 6 Lipca 2009 Share Napisano 6 Lipca 2009 W oryginalnym stojaku nie ma "klik"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar2rd Napisano 23 Lipca 2009 Autor Share Napisano 23 Lipca 2009 U mnie tempo niezbyt wysokie, ale coś tam zrobiłem. Silnik został psiknięty TS-29 oraz pociągnięty XF-59. Na chwilę obecną wygląda tak: Okazało się, że xf-59 zupełnie nie chciał kryć podkładu. Po zmyciu go Wamodem pomalowałem go bez problemu. Z X-11 nie było takich problemów. Potrafi mi ktoś powiedzieć jakimi farbami mogę malować po podkładzie? Oszlifowałem również tylną oponę oraz pomalowałem koło: Wykonałem również tylną tarczę oraz zacisk: A tu malutka przymiarka: Wypędzelkowany łańcuch.. Czarną farbką dorobię jeszcze kropeczki na ogniwkach. I teraz pytanie- na koniec spróbować pociągnąć go delikatnie X-19 (smoke)? Na próbę psiknąłem też owiewkę kolorkiem Mica Blue. Wyszło fajnie i taki kolorek już zostanie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar2rd Napisano 25 Lipca 2009 Autor Share Napisano 25 Lipca 2009 Kolejna mała aktualizacja. Tak teraz wygląda silnik. Nie ukrywam, że trzeba go będzie jeszcze trochę popoprawiać. Zabrałem się również za ramę: Reszta owiewek także dostała kolorek: Teraz nadszedł moment, którego chyba najbardziej się obawiam- kładzenie kalek.. Nie dość, że są one naprawdę sporych rozmiarów, to niektóre są naprawdę dziwne. Np. ta na pudełku (bo nie udało mi się znaleźć prawdziwej Hondy z takiego punku, aby ten element był widoczny) wygląda jak koło z 2 kreskami. Na kalce zaś tak: Mam jeszcze jedno pytanie. Kalki mam kłaść bezpośrednio na farbę, czy na przeszlifowany bezbarwny? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mors Napisano 25 Lipca 2009 Share Napisano 25 Lipca 2009 Ja zawsze "zamykam" farbę 1-2 warstwami bezbarwnego i potem kładę kalki. Jak dobrze wyschną to kładę na nie bezbarwny i potem polerka. Kolor na bloku silnika nie wygląda za fajnie :( Za to rama wyszła ładnie Pozdrawiam Mors Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar2rd Napisano 27 Lipca 2009 Autor Share Napisano 27 Lipca 2009 Niestety wiem Poprawiałem to już kilka razy i zawsze czegoś brakuje.. Coś mi się wydaje, że za następny model zabiorę się dopiero, jak kupię aero.. A tak obecnie wygląda rama: Zabrałem się również za kalki..... To jest dopiero koszmar Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mors Napisano 27 Lipca 2009 Share Napisano 27 Lipca 2009 E tam Kalki to jest super sprawa, ale nie można się spieszyć... kalki potrzebują czasu żeby nasiąknąć płynami do zmiękczania i pozwolą się ułożyć Pozdrawiam Mors Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar2rd Napisano 28 Lipca 2009 Autor Share Napisano 28 Lipca 2009 Fakt.. Z czasem nawet zaczyna mi się to podobać Niestety jak na początek, wybrałem sobie ciut zbyt trudny model Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar2rd Napisano 31 Lipca 2009 Autor Share Napisano 31 Lipca 2009 Przekombinowałem Straszliwie- przez ostatnie 36h owiewki schły po bezbarwnym. Dzisiaj w nocy dla lepszego utwardzenia postanowiłem znowu wsadzić je do suszarki. Ponieważ dolna owiewka silnika minimalnie się rozszerzyła postanowiłem troszeczkę ściągnąć ją gumką: Jakby tego było mało, inna spadła w wykałaczki... i przykleiła się do siateczki w suszarce (w ogóle wyjmując je miałem wrażenie, że są miększe) A przedni widelec wygląda tak: Ale chociaż dolna owiewka jest węższa........... A tak niedawno wyglądała rama (przepraszam za kiepskie zdjęcia.. ) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar2rd Napisano 1 Sierpnia 2009 Autor Share Napisano 1 Sierpnia 2009 Zapraszam do galerii: viewtopic.php?p=253356#253356 Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.