jonnym Napisano 23 Lipca 2012 Share Napisano 23 Lipca 2012 Witam.Po dwóch miesiacach prac i poznawania 109 pierwszy wyrób gotowy Bf 109 F2 producenta Zvezda. Model o duzej ilosci częsci, sklejalny,szpachlowania niewiele.Cztery wersje malowań, ja wybrałem malowanie z wiosny 1942 roku Hannsa Trautlofta z JG 54.Pierwszy miesiąc miałem problem z ustaleniem kolorystyki samolotu poniewaz wczesniej mial on malowanie zielono-piaskowe, w 1942 roku został przemalowany. Jest to moja pierwsza sto dziewiątka wiec byków jest sporo ale przedemna jeszcze cztery sztuki i bedzie gdzie sie poprawic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michał96 Napisano 23 Lipca 2012 Share Napisano 23 Lipca 2012 Nie znam się kompletnie na lotnictwie, ale muszę powiedzieć, że bardzo mi się podoba, szczególnie kamuflaż oraz brudzenie spodu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Banny Napisano 23 Lipca 2012 Share Napisano 23 Lipca 2012 Zdjęcia słabe, bez zbliżeń nie widać detali, ale model wygląda całkiem fajnie. Co do brudzenia to preferuje bardziej stonowane wykonanie, to kwestia gustu. Ale jest trochę niekonsekwentne, bo od wydechów osmolony a wnęki km-ów czysciutkie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dumapolski Napisano 23 Lipca 2012 Share Napisano 23 Lipca 2012 Dałeś zdjęcia "ogólne", więc ja go tak ocenię. Podoba mi się malowanie i brudzenie. Jedyne, do czego się przyczepię, to to, co zauważył Banny - km-y, a poza tym te kreski między kołami za chłodnicą. Mimo wszystko jest fajny. Daj więcej zdjęć detali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...