pastk4 Napisano 5 Sierpnia 2014 Share Napisano 5 Sierpnia 2014 Bojowo rozpoznawczy prototyp Iskry z pudełka ZTS Plastyk. Jestem zadowolony że model skończyłem, nie do końca zadowolony z tego jak ;) Kolory kamuflażu starałem się dobrać na wzór fotek z ostatnich lat służby i muzeum. Być może zbyt zmęczony wygląd jak na służbę? Z baboli - owiewka niestety brudna od pyłu ze szlifowania szpachli i kalkomania z numerem taktycznym krzywo usiadła, plus babole pomniejsze ;) Zapraszam do oglądania i krytyki: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sławekb Napisano 8 Sierpnia 2014 Share Napisano 8 Sierpnia 2014 Też mnie to zastanawia .....a tak wogóle to nie znam się na kolorach kamuflażu Iskier .......choć wydaje mi się,że to nie ta barwa,ale sklejona ogólnie fajnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mig Napisano 9 Sierpnia 2014 Share Napisano 9 Sierpnia 2014 Ogólnie fajnie sklejona Iskra, jak dla mnie za bardzo styrana. _____________________________________________________________ Na warsztacie: Po-2 - ICM 1/72 TK-3 - Ftf 1/72 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pastk4 Napisano 11 Sierpnia 2014 Autor Share Napisano 11 Sierpnia 2014 Dzięki za wpisy Owiewka niestety brudna od środka, polerowanie niewiele da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...