Skocz do zawartości

[G] Mack DM 600 AMT/ERTL 1:25

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Piekny Ci wyszedl ten Mack Copycat! Cala sesja zdjeciowa jest super. Moze kiedys sie skusze na brudzenie ktoregos ze swoich modeli.

Napisano

Nie znam się na ciężarówkach i nie jestem ich fanem, ale Twój Mack bardzo mi się podoba. Wyszedł bardzo fajnie i realistycznie.

Gratuluję!

Pozdrawiam

Kornik

Napisano

Witam.

Model jak wszystkie spod twojej ręki na najwyższym poziomie. W tej scenerii wygląda jak prawdziwy. Gratuluje modelu .

Napisano

Jak dla mnie model niesamowity. Z tego co widzę to krzywa tylna blacha chyba że tak miało być. Teraz tylko czekać jak któraś fotka znajdzie sie na stronce tytułowej. Gratuluje jeszcze raz.

Napisano

Dzięki, blacha miała być prosto, lub krzywo, tak stara ciężarówka wybacza takie wpadki. Zamierzenie niezamierzony efekt. CA złapał tak szybko, że nie było mowy o poprawie. Pakując ją na wystawę, zapraszam do Galerii Olimp w Lublinie, znalazłem znaczek z wystawy w Krakowie. Miał fajny, dość drobny łańcuszek, a więc tego szczegółu już nie brakuje. Po cichu mi się marzy główna, mogłem się bardziej postarać przy galerii.

Napisano

Model bardzo realistycznie wykonany i pięknie wytyrany.Brawo za super foty.Zdązyłes bez sniegu je zrobic ja sie juz chyba nie załape.Pozdrawiam.

Napisano

Moje pragnienie się spełniło . Na żywo jeszcze lepszy, ładniejszy i brudniejszy

Może jakaś podstawka pod niego z budowy amerykańskiego wieżowca

Ps. Ty do lublina skończyłeś Macka a ja swojego Starlinera

Napisano

Ja też przyłączam się do gratulacji, wyszedł Ci bardzo realistycznie wyglądający model klasyka. Mam nadzieję, że następny projekt również będzie oparty na zestawie AMT .

Napisano
A dałbyś mi rade zmierzyć skrzynie ładunkową? Chodzi mi tylko o długość.