Skocz do zawartości

Cadillac V-16 1934 Monogram 1:24


arte2_62

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Przedstawiam moją nowa "zabawkę";)

Cadillac V-16 Dual Cowl Phaeton z karoserią Fleetwooda - 1932r. Dla osób mniej zorientowanych: V16 to nie 16V. To prawdziwa, szesnastocylindrowa bestia z lat trzydziestych. Ulubieniec "chłopaków z Chicago";)

Model z 1980 roku.

Oglądajcie Szanowni koledzy i komentujcie, Wasze uwagi są niezwykle cenne. Człowiek uczy się zawsze. Z góry dziękuję.

Pozdrawiam

Arek

ps.

Niestety w trakcie sesji "złożyło" się lusterko na kole zapasowym. Przepraszam, zauważyłem to dopiero teraz.

DSC_0006.JPG

DSC_0009.JPG

DSC_0014.JPG

DSC_0021.JPG

DSC_0026.JPG

DSC_0028.JPG

DSC_0029.JPG

DSC_0018.JPG

DSC_0031.JPG

DSC_0032.JPG

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie bardzo mi sie te twoje stare samochody podobają. Mam taka uwage, ze luksus tego pojazdy byłby jeszcze lepiej widoczny, gdyby tapicerka była bardziej skórzana. Wiem , ze to nie jest prosta sprawa, ale robiąc takie modele byłoby dobrze mieć patent na skórzana tapicerkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powoli kończą mi się oryginalne komentarze na temat Twoich prac. Ten model również jest bardzo ciekawy i dość dobrze wykonany. W tym Cadillacu w szczególności Podoba mi się dobór kolorów i detale nadwozia. Cieszą oko.

 

Jeśli chodzi o niedoskonałości to wyłapałem trzy:

 

1. Wspomniane fotele. Niestety w porównaniu z karoserią prezentują się słabo. Wyglądają trochę jak zrobione z plasteliny.

2. Drobne nierówności malowania w przejściu kolorów widoczne głównie w okolicy komory silnika

3. Po raz kolejny linie podziału. Musisz poćwiczyć ich pogłębianie przed malowaniem. Warto spędzić trochę czasu (ok. 2-4 godzin w zależności od ilości linii) pogłębiając je grzbietem ostrza skalpela. W ten sposób po nałożeniu lakieru, będą wyglądały realistycznie.

 

Ocena końcowa 6/10

 

Pozdrawiam

Kornik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołączam się z bardzo pozytywną opinią. Model ładnie i czysto złożony. Duży plus za to, że praktycznie nie widać szwów na chromach. Nie wiem, czy to zasługa producenta modelu, czy Tobie udało się to jakoś zeszlifować. Wydaje mi się, że powinieneś zacząć myśleć o waloryzacji aut np:

1) folia lustrzana do lusterek, aby coś się w nich odbijało,

2) żarówki do reflektorów - u Ciebie widać, że w środku nic nie ma, a kawałek oszlifowanego przeźroczystego pręcika załatwiłby sprawę,

3) może pomyśleć o siatkach na chłodnicę zamiast tego fabrycznego chromu, a na razie zapuść trochę washa na ten chrom.

Odnośnie linii podziału. Sądzę, że warto kupić nożyk Trumpetera do pogłębiania linii. Ja bym zapuścił te linie washem, ale nie czarnym tylko zrób miksturę nieco ciemniejszą niż kolor nadwozia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Kolejny model w twoim specyficznym stylu. Czysto, pudełkowo i zabawkowo, ale jeżeli tak lubisz… Krzywo wklejone oszklenie jednego z przednich reflektorów, może warto poprawić. Przychylam się do opinii Maraka, że mógłbyś pójść trochę dalej… Teraz jest fajnie ale trochę nudno…

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.