Skocz do zawartości

Mercedes SLS AMG - Revell 1:24


Trojan

Rekomendowane odpowiedzi

Witam w nowym temacie.

Tym razem wnuczek mojego 300 SL czyli SLS AMG

Strasznie nie lubię Revella ale cóż począć. Już na pierwszy rzut oka części są fatalnie spasowane, masę niedoróbek itp.

Auto będzie identycznie wykończone jak 300 SL - czarny (tyle, że metalic), z czerwoną tapicerką

 

To lecimy z koksem

 

DSCN6373_zpstv4c7hxt.jpg

 

fot-5_zpshoslnig4.jpg

 

fot-6_zpsmmzgsppf.jpg

 

DSCN6383_zps8td3smic.jpg

 

fot-3_zpswwt9fzmk.jpg

 

fot-7_zpswal3ytvu.jpg

 

fot-8_zpsxi9fjcsi.jpg

 

fot-9_zpszpba0ijw.jpg

 

Niestety jest spora szpara na połączeniu progu i wnętrza. Odciąłem wewnętrzną część i przykleiłem do progu

 

fot-11_zpscsylzuso.jpg

 

fot-10_zpsvf7y3zyc.jpg

 

fot-12_zpsme3vrrid.jpg

 

i gotowe

 

fot-13_zpsy5hfpj3y.jpg

 

plecy foteli w carbonie

 

fot-15_zpsmci648ho.jpg

 

po prawej poprawione mocowania pasów

 

fot-14_zpsqugoifa5.jpg

 

pierwsze zabawy z drzwiami

 

fot-16_zpsthtgpwri.jpg

 

fot-17_zpsd56pdpru.jpg

 

Postanowiłem wykonać osłony głośników na tylnej półce. Niestety nie mam tak drobniutkiej siatki i o odpowiednim wzorze więc posiłkowałem się tym co mam. Dramatu nie ma.

 

fot-18_zpswhikmbg6.jpg

 

fot-20_zpse6k420bi.jpg

 

fot-19_zpsc3tl8yam.jpg

 

A na koniec wtopa roku. Drzwi pasażera były mocno niedopasowane. Wyczytałem gdzieś o możliwości dogięcia drzwi pod gorącą parą.

Niestety przesadziłem z temperaturą i drzwi kompletnie się odkształciły. Są nie do uratowania.

Napisałem już do Revella w sprawie zakupu tej części. Mają się odezwać. Jeśli się nie uda to nie wiem. Przeraża mnie myśl kupienia nowego modelu by wziąć tylko drzwi. Zobaczymy.

Dopóki sprawa się nie wyjaśni będę pracował nad resztą.

No ale za błędy się płaci

 

fot-21_zps0hmzfhtx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 63
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

W ostateczności możesz spróbować zostawić drzwi otwarte, może ta wada wtedy nie będzie tak widoczna

Raczej nie wchodzi w grę. Chciałbym mieć zamykane poza tym wewnętrzne boczki drzwi już nie pasują

 

:super: P.S. Przed przesiadką z Tamki na Revella trzeba się było napić!

 

Oj tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie raz czytałem, że Revell potrafi przysłać nawet bezpłatnie...

Miło by mnie zaskoczyli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega napisał ostatnio do Revella to skierowali go do oddziału w Niemczech. A z Niemiec wysłali mu części na swój koszt. Więc potrafią człowieka zaskoczyć.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka jest prawda, bo jeszcze stare wypusty rozumiem, ale te stosunkowo nowe? Aoshima z Tamiyą prześcigają się w tym co wkładać do pudełek i jakiej jakości robić modele, pełne szczegółów. Obejrzałem ostatnio inbox BMW i8 i widzę tam dalej zabawkowy chrom, plastikowe opony, kilka beznadziejnych rozwiązań (oddzielne nadkola, szyby każda oddzielnie) i mocno irytującą mnie instrukcję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny ładny model się szykuje, na razie według mnie trochę za dużo washu i uszkodzeń na podwoziu co jak co ale większość właścicieli takich aut dba o każdy detal.

 

Co do Revella, to co jak co ale nie rozumiem co złego jest w revellowskiej instrukcji, dla mnie lepszej niema, nieraz instrukcja z tamki czy fujimi była mniej czytelna niz ta z revella. Wszystkie szyby oddzielne to tez plus, bo jakby nie patrzeć w autach 1:1 też tak jest no i można zrobić normalna podsufitkę w modelu dzięki temu czy otwarte szyby, nie wiem co masz na myśli pisząc oddzielne nadkola. Nie rozumiem tej ciągłej nagonki i krytyki do modeli revella, są jakie są raz lepsze raz gorsze jak w każdej firmie, ale przynajmniej prawie zawsze mają bardzo dobre detale i sporo elementów np silnik itp co w tamce czy aoshimie nie jest standardem a jak takowy jest to model od razu kosztuje prawie pół ceny modelu więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny ładny model się szykuje, na razie według mnie trochę za dużo washu i uszkodzeń na podwoziu co jak co ale większość właścicieli takich aut dba o każdy detal.

 

Co do Revella, to co jak co ale nie rozumiem co złego jest w revellowskiej instrukcji, dla mnie lepszej niema, nieraz instrukcja z tamki czy fujimi była mniej czytelna niz ta z revella. Wszystkie szyby oddzielne to tez plus, bo jakby nie patrzeć w autach 1:1 też tak jest no i można zrobić normalna podsufitkę w modelu dzięki temu czy otwarte szyby, nie wiem co masz na myśli pisząc oddzielne nadkola. Nie rozumiem tej ciągłej nagonki i krytyki do modeli revella, są jakie są raz lepsze raz gorsze jak w każdej firmie, ale przynajmniej prawie zawsze mają bardzo dobre detale i sporo elementów np silnik itp co w tamce czy aoshimie nie jest standardem a jak takowy jest to model od razu kosztuje prawie pół ceny modelu więcej.

 

Na pewno masz czesciowo racje ale z drugiej strony wole auto bez silnika niz z pokrzywiona i odstajaca maska. Z tymi detalami to tez roznie bywa . Mialem z revella 599gtb i nie dalem rady tego shitu skonczyc .

Ciekawe czy caly czas wypraski produkuja w Bydgoszczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy caly czas wypraski produkuja w Bydgoszczy.

 

Ojciec mi mówił, że widział na terenie Zachemu kontenery z odpadowymi wypraskami, ale wychodziło, że głownie części do Amerykańskich ciężarówek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wciąż robią i zależy co się trafi. Ale nie przesadzajmy i z Revella da się coś sensownego wystrugać, a części zamienne dostarczają bez problemowo. Porównywać do Tamki nie ma sensu..., bo to tak jakby Tamkę porównywać do MFH albo Profil 24. I co? Wtedy Tamka to złom ubogi w detale...

 

Przechwytywanie_zpso6dhpbsf.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy caly czas wypraski produkuja w Bydgoszczy.

 

Ojciec mi mówił, że widział na terenie Zachemu kontenery z odpadowymi wypraskami, ale wychodziło, że głownie części do Amerykańskich ciężarówek...

W Form Plast robili revelle nawet na swojej stronie mieli ich logo ( revell) jako zleceniodawcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z Revella da się coś sensownego wystrugać

 

Oczywiście, przypomniało mi się takie powiedzonko: to co że samochód gwizda, jak kierowca pi**a... Tak samo jest tutaj, ja nie mówię, że się nie da, tylko że widzę rażącą różnicę pomiędzy dwoma jednakowymi modelami różnych firm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z Revella da się coś sensownego wystrugać

 

Oczywiście, przypomniało mi się takie powiedzonko: to co że samochód gwizda, jak kierowca pi**a... Tak samo jest tutaj, ja nie mówię, że się nie da, tylko że widzę rażącą różnicę pomiędzy dwoma jednakowymi modelami różnych firm.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy caly czas wypraski produkuja w Bydgoszczy.

 

Ojciec mi mówił, że widział na terenie Zachemu kontenery z odpadowymi wypraskami, ale wychodziło, że głownie części do Amerykańskich ciężarówek...

W Form Plast robili revelle nawet na swojej stronie mieli ich logo ( revell) jako zleceniodawcy.

 

Ja mówiłem o: http://www.kaplast.com.pl/en/our-clients

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak na tel tyh firm stoi AOSHIMA jest pośrodku jeżeli chodzi o jakość ?

 

Wciąż robią i zależy co się trafi. Ale nie przesadzajmy i z Revella da się coś sensownego wystrugać, a części zamienne dostarczają bez problemowo. Porównywać do Tamki nie ma sensu..., bo to tak jakby Tamkę porównywać do MFH albo Profil 24. I co? Wtedy Tamka to złom ubogi w detale...

 

Przechwytywanie_zpso6dhpbsf.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracamy z tematem

 

fot-22_zps9f33oty8.jpg

 

 

Fotele dostały przelotki do pasów

 

fot-23_zpsse5opmtr.jpg

 

fot-24_zpsipjn8duf.jpg

 

 

Tu psiknięte podstawowo

 

fot-25_zps04pmnlfv.jpg

 

Fotel po prawej po delikatnym washu

 

fot-26_zpse1r7dg5i.jpg

Plecki foteli w carbonie

 

fot-27_zpso5r58dqo.jpg

 

 

Doszły pasy

 

fot-28_zps9wqqzles.jpg

 

 

i pedały

 

fot-29_zpsxfibzrw3.jpg

 

 

i kompletna deska

 

fot-32_zpsuokuyukw.jpg

 

fot-33_zpsj7aia9nk.jpg

 

fot-34_zpsm64icyrp.jpg

 

Słówko wyjaśnienia. Postanowiłem wywalić koncepcję Revella do kosza. W/g instrukcji w życiu nie spasowałbym deski z wnętrzem. Tak więc wylatuje mocowanie deski do kasty.

 

I jeszcze jedna rzecz. Aż wstyd się przyznać bo chyba nad tym modelem ciąży fatum.

Kompletnie nie mam pojęcia gdzie są opony. Prawdopodobnie przez przypadek ktoś je wyrzucił, albo ja sam. Albo ich nie było ale się zgubiły. Kurde, sam nie wiem.

Jak na razie z Hiroboy jadą 19'tki SSR.

 

A wracając do porządku pracy to koniec relacji dopóki Revell nie przyśle drzwi. Przepraszam za paprochy na fotkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.