Skocz do zawartości

F-16 C bl. 52+


D A W I D

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie, w moim pierwszym warsztacie. Ponieważ jestem nowicjuszem na forum i w tej skali, proszę o wyrozumiałość. Liczę się z popełnieniem masy błędów.

 

Na pierwszy ogień poszedł F-16, z którego zamierzam zrobić wersję block 52+, choć jeszcze się niezdecydowałem czy w wersji dla Polski, czy Grecji.

 

dsc00297whg.jpg

 

Model jest w skali 1/48, wykonam go bez żadnych blaszek itd.

 

Ponieważ nie mam profesjonalnego sprzetu, ani umiejetności a model będę starał się jak najbardziej upodobnić do oryginału, liczę się z tym że prace będą postępowały powoli.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś świadomy różnic między Block 50 a 52? Masz mały wlot i właściwą dyszę?

 

Jestem początkującym modelarzem, i to ma być model głównie testowy... Testujący nowe techniki klejenia, malowania, moich pomysłów, itd. Oczywiście chciałbym go jak najlepiej wykonać.

 

Oto pierwszy krok...

 

dsc00304k.jpg

 

... tablica przyżądów niestety jest troszkę źle skrojona, więc postanowiłem ją rozczłonkować na kilka elementów, aby je troszkę skorygować.

 

Podobnie rzutnik HUD'a jest troszkę źle umiejscowiony, ale tego już chyba ruszać nie będę... Sam HUD też nie jest taki jak być powinien.

 

Co do wlotów powietrza to w zestawie mam dwa, prawdopodobnie któryś z nich jest tym własciwym... Są też dwie dysze.

 

Krok drugi... wyciołem wyświetlacze które wykonam z plastikowej, przeżroczystej " kartki ", pomalowanej od spodu czarną farbą. Później wydrapię skalpelem jakieś wzorki ...

 

dsc00310j.jpg

 

Zdecydowałem się też jednak poprawić otwór w którym zamocowany będzie rzutnik HUD'a... Teraz wygląda to tak...

 

dsc00316d.jpg

 

A tak wygląda to w oryginale...

 

f16dblk40111.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pisz postu pod postem, jest coś takiego jak edycja ostatniego ;)