Skocz do zawartości

Jagdpanzer IV L/48 Dragon 1:72


Matthew

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Szanowne Grono ponownie. Tym razem postanowiłem swoich sił spróbować w konkursie. Jest to dla mnie o tyle wyzwanie, że nigdy nie prowadziłem relacji z warsztatu, nigdy nie brałem udziału w żadnym konkursie i przez to doświadczenia praktycznie nie mam. Udział w konkursie traktuję jako zabawę i może możliwość do podwyższenia swego "experience" . A teraz do rzeczy.

Startuję z tym oto modelem:

 

7wffabt.jpg

6l1qc75.jpg

8ak85fq.jpg

 

Ponownie przepraszam za jakość zdjęć, ale były robione na szybkości a ponadto w tym też nie mam doświadczenia . Model będzie "prosto z pudła", no może później jakieś małe dodatki ale na razie ich nie przewiduję. Planuję malowanie to trzecie czyli: Germany 1945 i tu powstaje właśnie moje pierwsze pytanie.

Czy zielony kolor nakładać aerkiem czy zrobić takie drastyczne przejście?

Proszę o konsekwentne wpajanie mi do głowy lepszych rozwiązań i porad niż te moje, obecnie istniejące. Zapraszam do śledzenia wątku oraz komentarzy.

Pozdrawiam, Mateusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też robiłem ten model i to trzecie malowanie. Nakładałem aerkiem, ale wpadłem na najgłupszy pomysł na świecie i te kropki ochry na zielonym to maskowałem, z nie malowałem na koniec małym pędzelkiem. No ale młody byłym i głupi. Maskowałem Blu-Tackiem - polecam.

Pozwolę wbić się z fotką:

P6290102.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak widzę, model zakupiony w POLAMI :P

Nooo a jak, nie mogłem się zdecydować, czy ten czy Hummel

 

Coś tam robiłem, ale nie miałem za bardzo czasu. Porobiłem dziury w tylnej częsci wanny (tam gdzie trzeba ), oszlifowałem ją i przykleiłem w jedną całość:

8ftsc9x.jpg

6oc9ro0.jpg

Jutro się zabiorę za robotę, a później fotki wrzucę.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach