Jump to content

skala72

Members
  • Content Count

    4,561
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by skala72

  1. Nie, ten ma tylko jedną lufę i nie wiem czy to nie jest H lub G.
  2. Dałem radę i jak na razie przygotowana wieża i korpus do wstępnego malowania.
  3. Przez nią (Italeri) zraziłem się już na samym początku modelowania do skali 1:72. Teraz zamierzam powrócić (modele R_Mazziego, czaka45 i wielu innych ową decyzję spowodowały). Tylko nie Italeri, TO Jedno Wielkie KAKA. Raz, części są mało precyzyjne, grube, trzeba wiele dorabiać, o szpachli już nie wspomnę Jeśli chodzi o 72, to super są UM i MH, nie miałem jak do tej pory problemu, z UM robiłem Hetzera, ale na własne życzenie go skopałem i stoi w garażu - wstydzi się.
  4. Ja go już robiłem i wyszła masakra, sam zobacz teraz będę go trzaskał od początku. Stara/pierwsza wersja - Tragiczna. Trzeba wiele poprzerabiać, ścieniać itd... przekonałem się, że Italeri nadaje się do .... strasznie nie dokładne i toporne, np. w porównaniu z MH. [/b]
  5. O co chodzi z tymi kalkami i sidem ?
  6. Mam prośbę, czy możecie określić która to wersja Pz.IV i czy posiadacie jakieś fotki z oznaczeniami i malowaniem (np. Polska '44), posiadam części z WM.
  7. Trafiłem prze koszone elementy 7-ki, dzisiaj po walkach z wieżą wreszcie coś pokażę. Idzie jak po grudzie
  8. bardzo fajnie zrobiony, u mnie jednak tyle, nie wiem dlaczego, ale wolę wozy bojowe i czołgi z okresu przed i w czasie II WŚ.
  9. No to nie jest tak źle, uwaliłeś tego JP niczym ja Pz.IV i do teraz wstydziłem się go pokazać ]
  10. Wash'a zrób olejnymi z White Spiritem. A filtr to na ile się orientuję to się pędzlem nakłada nie aerografem, ale może coś przeoczyłem razu pewnego. Pozdrawiam. Co do White Spiritu, to dla próby użyłem zwykłej benzyny do zapalniczek, np. Zippo i powiem, że jest lepsza, ponieważ nie paruje tak szybko.
  11. Faktycznie, te tacki po grillowaniu idealnie pasuję do trafionego traktorka
  12. Lukajcie tutaj: http://www.jadar.com.pl/armo/72411/imagepages/armo72411_instr02.html
  13. polecam też blaszkę ze świeczek made by Ikea, rewelacyjnie plastyczna.
  14. Czy ktoś posiada zdjęcia rozmieszczenia anten siódemki ?
  15. Bardzo fajny model i fajnie, że to dioramka, tez będę musiał cos takiego zrobić. Tu kilka fotek Sd.Kfz.251 z MWP - W-wa.
  16. Update 1. Dzisiaj nie wiele : wieża i uzbrojenie.
  17. Co ty gadasz, jakie nie umiem, chyba lepiej że tak wyszło niż jak by miało to wyglądać na utopionego w oleju. Ja staram się również zdrapywać farbę, tak jak w rzeczywistości, np. maluję czołg farbą główną, np. t-34, następnie nakładam cieniutką warstwę "wapna" i oprócz tego, że robię suchym pędzlem, to staram się zdrapać farbę (wapno" tak jak to było w oryginale. Łosza dalej się uczę i dzięki Bogu jakoś mi wyszedł, ale bałem się jak diabła. Potrenuj na np. pozostałych częściach z modelu, ja trenowałem na zapasach, ponieważ pozostały elementy z 7 TP do innej wersji, więc na nich katowałem,
  18. No to co te WCM sobie robi, już ich nie lubię, w każdym cywilizowanym kraju, taki sklep zostałby zbojkotowany (np. Niemcy) za takie ściemy.
  19. 1/72 jest wspaniałą skalą, można również zrobić masę szczegółów, mniej miejsca zajmuje i nie wali tak po sakiewce
  20. Pooglądaj sobie zdjęcia: http://www.autogallery.org.ru/m/hk101.htm ps. pod pompuj kółko w Oplu.
  21. Jak dla mnie jest ok, nie jest możno wyeksploatowany i już, pogłoga była lekko przemyta mopem i już. Przecież nie musi tak być syfilis.
  22. A co to za cudo leży obok ?? Fajny ten traktorek, nie wiem czy się na niego nie skuszę.
  23. No to chyba się zdecyduję, mam kilka fotek i rysunków technicznych gdzie dobrze widać śruby na wieży, bo to były śruby a nie nity, nity były użyte w prototypach 9 TP.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.