Jump to content

adizxr

Members
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Personal Information

  • Location
    Częstochowa
  1. Ja nie rozumiem dla czego wypuścili do sprzedaży farby którymi w zasadzie nie da się malować...a teraz wypuszczają "poprawione" farby... to wcześniej nie wiedzieli że to jakaś masakra jest? nie testowali tego przed sprzedażą ?.Argumenty typu "da się malować" mnie nie przekonują bo jaki sens jest kupować seta za 70zł i się męczyć a w efekcie zepsuć model.
  2. Malowałem serią "śmietnikową"
  3. Farby Hataka to dla mnie totalna porażka, malowałem już chyba wszystkim, ale jeszcze żadna farba nie załatwiła mi tak dyszy jak Hataka, chyba że ja trafiłem na jakiś wyjątkowo wadliwy produkt.Zestaw to Hataka D-day, rozcieńczałem czym mogłem, począwszy od rozcieńczalnika Hataka po alkohol, skutkowało to natychmiastowym zapchaniem dyszy.Testowałem na 3 aerografach H&S, Łukowiak i ps.Iwata.Podobno jest nowa wersja poprawionych farb, ale ja już straciłem cierpliwość wyrzuciłem w błoto prawie 100zł i oficjalnie mogę te farby wyrzucić do śmieci. Nie polecam.
  4. Mam tego proxxona i szczerze, jestem zawiedziony...za tą cenę i markę spodziewałem się lepszego wykonania.Jest bardzo mały, na wkłady 7,5mm które szybko się kończą.Zmieniając końcówkę pistoletu, obudowa się rozpada... Dobre wrażenie zrobił na mnie pistolet na klej z lidla marki Parkside, cena podobna. Pozdrawiam Adi.
  5. Fotki będą obowiązkowo, ale tak na prawdę jeszcze dużo pracy przede mną, mijają już chyba dwa miesiące a ja jeszcze nie skończyłem kadłuba, kilogram szpachli, z kadłuba Mirage malo już co zostało.W zeszłym tygodniu udało mi się zakupić książkę Ajpressu "Stalowe Drapieżniki" i tam uzyskałem sporo informacji i mogę ruszać dalej. Pozdrawiam.
  6. donalyah00 powaliłeś mnie, rewelacja.Kurcze chciałem jechać do Bytomia z modelem Orła w 400tce ale sie nie wyrobie, a z chęcią bym obejrzał tą IIjke na żywo.
  7. wielkamucha bardzo dziękuje za zainteresowanie, jak uda ci się znaleźć plany i rysunki to był bym wdzięczny. Dziękuje i pozdrawiam Adrian
  8. Witam. Kolego donalyah00 odnoście Orła to już mi pomogłeś: ) mianowicie kiedyś udostępniłeś mi instrukcje do blachy fototrawionej:) Wiec plan mam taki, jutro zaczynam:D , a dokładniej zaczynam od porządku na moim miejscu pracy.Dawno tam nie zaglądałem, ostatni model jaki robiłem to U-Boot typ VIIc z Mirage, przedstawiałem go na forum było to bardzo bardzo dawno temu.
  9. Widzę że kolega donalyah00 był szybszy: )
  10. Ja zaopatrywałem się w www.wcm.com.pl http://www.wcm.com.pl/index.php?action=kategorie&main=75&target=220
  11. Witam. Od dawna przygotowuję się do budowy Orła, z braku odpowiedniej ilości materiałów przekładałem budowę. I teraz prośba do was drodzy forumowicze, czy macie w posiadaniu ciekawe materiały, artykuły, plany itd.Niestety w necie za wiele nie ma. Poszukiwałem też w miarę dobrze wykonanego modelu Orła z Mirage i o dziwo nie znalazłem, wiec chciałbym w najbliższym czasie ruszyć z budową, i mam nadzieje jak uda mi się naprawić aparat fotograficzny relacjonować budowę i czytać wasze porady oraz uwagi na ten temat. Pozdrawiam i dziękuje. Adrian.
  12. A dla czego nikt nie chce robić z Mirage. Szukałem i nie znalazłem fotek , galerii wykonanego modelu Orła w 400setce tego polskiego producenta. A co do modelu to wyszło całkiem ok jak na tą skale.Wiem ze to ciężka walka z lupą i pencetą.Doceniam;)
  13. Wyszlifowane stare skalpele do rozmiarów prostokątnych otworów.Banalna sprawa, naciska sie i zostawia "stempel" w tworzywie.Największym problemem jest idelanie równe ich umiejscowienie;)Powiem tak: szukam doskonalszej metody;) By gabels
  14. Faktycznie na zdjęciach wyraźnie widać prostokątne wnęki, i wygląda to na to ze zestaw Mirage ma błąd. ale 100%pewności nie mam. A co do otworów przelewowych to zastosowałem metodę "tłoczenia" wykonałem proste narzędzie którym nanosiłem otwory.Niestety spodziewałem sie lepszego efektu ale i tak jest o wiele lepiej niż seryjnie zestawowo.
  15. Marek, czy posiadanie przez ciebie instrukcji blachy oznacza ze w swoich zbiorach masz juz wykonanego Orła?Jeśli tak to chętnie bym obejrzał, na necie niestety nie ma za wiele wykonanych modeli Orła.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.