Jump to content

Pitt35

Members
  • Content Count

    78
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

Personal Information

  • Location
    Puck

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Fajna ciekawostka z tymi leopardami mającymi te zamontowane prowizorycznie gumy. Skojarzyło mi się to z Jugosławią. Te gumy wyglądają jak ekrany przeciwkumulacyjne.
  2. Pitt35

    T-80BV 1/35

    Dużo pracy ale wyszło super
  3. Może chodzi o koła 6 lub 8 szprychowe? Wydaje mi się że na tym zdjęciu jest taki garb:
  4. Świetnie Ci idzie z tym modelem. Masz talent bo z takiego gniota robisz cudo . Czekam na dalsze postępy.
  5. Świetny model. Że też przegapiłem ten temat. Siodło rewelacja. Napis Triumpha na zbiorniku to kalkomania?
  6. Piękny model T-80. I jak wyżej Kolega zauważył szkoda, że nie było warsztatu.
  7. Obejmy na beczki w T-55A były na lewym błotniku. Tam mocowało się długie i krótkie obejmy. Na zdjęciu poniżej zaznaczyłem uchwyty na obejmy długie do beczek uchwyty na krótkie obejmy są bliżej kadłuba tutaj niestety ich nie widać, a innego zdjęcia nie mam.
  8. Pokrywy od wersji AM były takie same, tylko wersja A miała inną. Może wydadzą wersje Meridy i miło by było jak by wydali polską wersję T-54AM-1
  9. Wersja T-54A nie była przystosowana do pokonywania przeszkód wodnych. Te otwory w siatka pojawiły się w wersji T-54AM. Od tej wersji było wykonywane fabryczne uszczelnienie do pokonywania przeszkód wodnych.
  10. Chyba tak. Nigdzie o takiej polskiej wersji nie czytałem i nie widziałem żadnego zdjęcia w takiej konfiguracji.
  11. Nie wiem o jakieś siatki z otworami chodzi ale T-54AM2 i pozostałe to pełna unifikacja z czołgiem T-55A bez wykładziny antyradiacyjnej. Wymiana celowników dodanie celowników noktowizyjnych, instalacja układ ochrony przeciwatomowej, likwidacja wentylatora w stropie wieży, wymiana środki łączności wewnętrznej i zewnętrznej. T-54A zamontowane trzy zewnętrzne zbiorniki paliwa na prawym błotniku. T-54AM układ zasilania paliwem powiększony o trzy zbiorniki zewnętrzne. Cztery na błotniku prawym i dwa na błotniku lewym. Dodanie beczki z paliwem na tylnej ścianie kadłuba, pomiędzy świecami dymnymi. T-54AM-1 powymieniano wewnętrzne zbiorniki by uzyskać większy zapas amunicji. Silnik wyposażono w instalację dymotwórczą pozbywając się świec dymnych. Zamontowano uchwyty pozwalające na montaż dwóch beczek z paliwem. T-54AM-2 układ paliwowy tak jak w T-54AM-1. W tej wersji była wymiana silnika i armaty. Tak to mniej więcej wyglądało z układem paliwowym.
  12. Lepiej bez beczek. W czasie walk beczki się wywalało.
  13. Chyba Kolega coś pokręcił. T-55AM to u nas własnie Merida. Sowieci mieli swoją wersję i Czesi też robili swoją wersję. Modele wydane przez Takoma w wersjach T-55AM u nas nie występowały.
  14. Dzięki za odpowiedz A właz kierowcy też jest tylko stary przynajmniej tak widać na zdjęciach, a nowszej wersji pewnie nie ma? Może faktycznie wydadzą T-55A wtedy się skuszę.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.