Jump to content

Flachenty

Members
  • Content Count

    890
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Flachenty last won the day on February 12

Flachenty had the most liked content!

Community Reputation

35 Excellent

About Flachenty

  • Birthday 11/30/1973

Personal Information

  • Location
    Sulejówek

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie są idealne ale lepszych jak na razie nie ma.
  2. Wiem co napisał Kamil i co pisze jego ekipa. Układów Kamila z IBG nie komentuję. To ich brocha. Dodam tylko swoje prywatne zdanie w tej kwestii. Jest to tylko jego wersja , a czy jedynie słuszna ? Zostawiam bez odpowiedzi. Ja model skleiłem i pokazałem co dorabiałem a co przerabiałem, jeśli to nie wystarcza to strasznie mi z tego powodu wszystko jedno.
  3. Nie. Na chwilę obecną nie wznawiam produkcji.
  4. Ok. Przyjmuję i gratuluję podejścia.
  5. A po czym wnosisz ? Nie to żebym się tym stwierdzeniem jakoś bardzo przejmował ale z czystej ciekawości pytam ?
  6. No cóż. Nikt nikogo nie zmusza do zrobienia tego modelu.
  7. Proszę bardzo Wiciu. Dark khaki od hataki, dół chyba do starego błękitka od Bila i dural Bila do wnętrza na niektórych elementach barwiony którymś jego blado zielonym dla efektu anodyzacji.
  8. Kręci Nie podobał mi się profil łopaty więc zrobiłem swoje.
  9. Polecam zrobić ten krok. Ja bawiłem się przy nim świetnie :)
  10. Projekt został zakończony, więc pora na galerię. Model został wykonany z prototypowych wyprasek. Dzięki współpracy z firmami Yahu i Master mogłem model wyposażyć w dodatki jakie te firmy będą oferowały do waloryzacji tego samolotu (tablice, karabiny, zwężka Venturiego). Dorobiłem kilka elementów własnoręcznie : przewody, łopaty śmigła, podstawa pod fotokarabin,zasobnik skrzydłowy na amunicję i elementy wnętrza skrzydła). Malowałem model farbami Bilmodel Makers i Hataka. Oznaczenia zostały wykonane z użyciem masek własnej produkcji (dzięki Marco). Oczywiście jak każdy model nie jest wol
  11. Jak już pisałem T-55U to w zasadzie to samo co T-55. Nie kojarzę żebyśmy mieli T-54AM. A propo beczek to w T-55 były to po prostu beczki. U nas dopiero T-72 miało instalację do podłączenia beczek.
  12. Strasznych bzdur narobił zwłaszcza na lewym błotniku. Najprościej jak można. T-55U to jest to samo co T-55A tyle, że powstało z przeróbki T-54 na T-55 a nie jest fabrycznym T-55. Bardzo dobrze rozpracował temat Miniart robiąc T-55 Polish Prod. T-55U od T-55A można poznać w zasadzie tylko po innym spawie z przodu kadłuba (T-54 miało łączenie na jaskółkę a T-55 ma spaw prosty) i spawy na wieży w miejscach zaspawanych elementów które były w T-54.
  13. .Iwata robi aerki dla Procona ale tu uwaga. Ze względów na to żeby nie wachlować sobie częściami między markami są pozmieniane nieznacznie acz znacząco choćby rozmiary gwintów w obu markach.
  14. Z bardzo prostego powodu nie można ich dostać. Opłacalność działania firmy Ardpol w zakresie modeli była taka, że w firmy modelarskiej Ardpol już nie ma ?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.