Jump to content

golf czarny

Members
  • Content Count

    135
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

Personal Information

  • Location
    GDA-GDY
  • Occupation
    miłosny

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. HKK masz rację. Na razie AK 3.0 to tylko marketing , a my BEZPŁATNIE go powtarzamy. Sprawdzi się zobaczy. Jak na razie firma namieszała w metalizerach . Innych większych osiągnięć innowacyjnych nie znajduję. A film?Co to?Hipnoza produkcją? Chyba już wolę filmy z cyklu " jak się dzieci robi?" 😉 BTW. Mr. Paint jakością , a HATAKA użytkowością postawiły poprzeczkę wysoko , Tamiya i GUNZE to uznane produkty więc.... skok musi być wyyyyyysoki. Jak na razie marketingowa pompka.
  2. Jest to pewna koncepcja chyba niewiele mająca wspólnego z oryginałem. Efektowny, piękny warsztatowo w sposób oddalający od celu, niereplikowy. tez nie wiem czy nie wyciągnięte kontrasty w ps. Chociaż ten oryginał, który Autor watko pokazywał fakt był bardziej ubababrany niż stan modelu na dzisiaj.
  3. Dziękuję wszystkim za rady. Pomogły.Chyba obiorę taktykę racjonalizacji wydatków. Mam różne metalizery. Bilmodel i AK również.MM trafił się przez przypadek. Mam też różne bezbarwne m.in sidolux i sidolupodobne. Zamiast sealera (cena grubo ponad 20 zł ) użyję powyższych... Może alclada - Aqua Gloss Clear? A" ponad 2 dychy" pójdą na super silver albo super chrome od gunze.
  4. Aż poszukałem bo mi się wyświetlało,ze był warsztat. A jaki to był podkład? ...w sumie fajnie wyszło 👍(jak kładziony na taką porowata powierzchnię- ziarna nie widać). MM to ? aluminium-non buffing? a reszta?
  5. Wiem, to nie są modne farby. Ale tak z ciekawości, może znajdę poradę u ich użytkownika: 1) na co je kłaść? Tamiya x-1, gunze GX, czy na emalię olejną ( akurat to pokazywał film na YT ,że na alcladowy Black Base), 2) rozcieńczanie ?(wiem,że mają swój rozcieńczalnik, czy da się czymś innym bez utraty efektu? Jakoś nitro mnie nie przekonuje, może się mylę), 3)czym zabezpieczać ( wiem , jest sealer- nie do dostania, ale nie wiem co to jest dokładnie za rodzaj powłoki, czy można go washować bezkarnie olejami, akrylami?), Czy mogę zabezpieczać innymi bezbarwnymi, x-22, gx-100, akrylowymi, emaliami (alcladowymi cote)? Dodatkowe informacje istotne jak nakładać, jak rozcieńczać?
  6. kurcze jak opis nowego wypustu airfixa. z tymże gdyby to był airfix to świat wyłby z zachwytu. Dla mnie wygląda pięknie i mógłby stanowić wzór jak przez następnych pięć lat będę skreczował i niitował hobby bossa, by nim cisnąc na koniec o ścianę. Natomiast kwestia spasowania jest w takich założeniach szczegółowości zasadnicza., bo jeśli za 120 zł dostanie się "szpacheltoja" i krótki kurs odtwarzania to dziękuję.
  7. to się nazywa dialektyka. Byt kształtuje uznanie;)
  8. Mi tez bardzo się podoba na tym zdjęciu. Normalny samolot a nie pogorzelec. Teoretycznie przy popaćkaniu twoje pięknej powierzchni np. engine gray albo i nawet jaśniejszych i użyciu alcada powinno wyjść. Teoretycznie bo nie stosowałem metody. Ale ten efekt łatwo zamalować. Tak się wydaje. Ale przy takim ładnie zmatowiałym aluminium nie przejmowałbym się zbytnio. Normalnie C8 da radę. Nawet z domieszkami . i specjalnie nie ma co się przejmować utratą błysku na poziomie zabezpieczania i weatheringu. Z kolei unikałbym dużego ziarna H8. Zdjęcie klimatyczne ...i to "żółte łóżeczko" aż się prosi o dioramę przeskalowanego bobasa dlażartu 😉
  9. Z Mirażem w NMF jest zawsze pytanie o to czy ma być eksploatacyjny czy paradny, znaczy pucowany czy sterany. niezbyt do mnie przemawiają z kolei takie pomysły jakie ma Daniel Zamarbide (dla mnie wydaje się być to samolot wypalony od środka) . Chociaż wrążenie opieram o to co widziałem na ilustracjach a nie na żywo.
  10. No właśnie. 80 zeta i do bani :(. To do bani, rozumiem z uwagi na dyskomfort wielkości i sztywności?Kwestia sztywności w wężu przy końcówce jest dla mnie do przywyknięcia. Z kolei zawór musi działać w spodziewany sposób, cały zakres , może być skokowo ale o równe wartości.
  11. A używasz jakiejś z MAC-zaworkiem?
  12. to proszę wrzuć linkę . Choćby na pw.
  13. oj to raczej nie dla mnie.No szkoda ale mam taki za paręnaście złotych i akurat tak działa. Długo nic a potem w 3/4 obrotu cała proponowana skala. Żeby było śmiesznej jak docisnę pokrętło to odcina powietrze zupełnie. Widać nie przyoszczędzę. Przydałby się jakiś sklep z grexem w kraju, żeby mieć pełen serwis. Dziękuję @Jery zaoszczędziłeś mi niepotrzebnego rozczarowania.👍
  14. O ciekawe! Szukam ustrojstwa ale nie w cenie aerografu 😉 . Opisz jak działa obszerniej, proszę. Czy jest efekt martwej strefy czyli pomimo kręcenia braku regulacji przez dłuższy czas, a potem nagle małej strefy gdzie regulacja następuje? czy w całym zakresie regulacja występuje? Czy równomiernie?
  15. śledzę uważnie.🕵️‍♂️ i na poważnie. Mam parę pytań bardzo warsztatowych , ponieważ ta właśnie cześć wstępna malowania zdaje się być kluczowa a często jako mało spektakularna w warsztatach jest traktowana skrótowo. 1) jeszcze do trasowania odtwarzałeś linie i nity igłą , na podkładzie po śladach które zostały? 2) do malowania GX 2 jakie rozcieńczenie , ile warstw i jakich warstw ( 2 mokre?) , jakie ciśnienie, czy będziesz polerował, jaki podkład jest pod gx ? Bardzo fajnie prowadzisz wątek 👍
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.