Bartek14 Posted February 2, 2010 Share Posted February 2, 2010 Witam Zakładam tą relację ponieważ może być mi potrzebna mała pomoc w budowie tego NAJPIĘKNIEJSZEGO samolotu ( oprócz P-51 ) II Wojny Światowej. Malowanie zrobię raczej pudełkowe , bo bardzo mi się podoba tylko trochę się boje malowania dwubarwnego ale w życiu nie można się wszystkiego bać . Będę sklejał ten zestaw : Od wczoraj skleiłem i pomalowałem burty kokpitu : Kokpit nie jest podobny do oryginału ale mi się podoba ( jak myślicie usyfić lub przetrzeć go trochę? ) . Pzdr Bartek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dawid xd Posted February 2, 2010 Share Posted February 2, 2010 Zaczyna mi sie podobać. Z lekka możesz go przetrzeć. Bo taki czysty jest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonnym Posted February 2, 2010 Share Posted February 2, 2010 A które malowanie bedziesz robił? Bo sa dwa w tym modelu, tez go mam. Slady eksploatacji pasowalo by zrobic jak nazwałeś "usyfic".Wiesz jak i czym?... A i jak chcesz robic "Fargo express" to powinno byc HL X a nie K. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jachud3 Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 Może jeszcze od razu dokup porządne kalki, bo te z ICM-u to jakaś pomyłka jest. Rozpadają się w wodzie na pierdylion kawałków Powodzenia w budowie Spita pzdr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartek14 Posted February 3, 2010 Author Share Posted February 3, 2010 (edited) A które malowanie bedziesz robił? Bo sa dwa w tym modelu, tez go mam. Slady eksploatacji pasowalo by zrobic jak nazwałeś "usyfic".Wiesz jak i czym?... A i jak chcesz robic "Fargo express" to powinno byc HL X a nie K. Malowanie będzie pudełkowe . Co do śladów eksploatacji , w kokpicie zrobię suchy pędzel z białej [?] lub srebrnej [?] farbki a na podłogę dam trochę pigmentu Może jeszcze od razu dokup porządne kalki, bo te z ICM-u to jakaś pomyłka jest. Rozpadają się w wodzie na pierdylion kawałków Fundusze mam słabe. Wczoraj posiedziałem do dwunastej a oto efekty . Edited February 3, 2010 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarek38 Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 Fajny ten Rolsik i łoże silnika, toś mnie zaciekawił. Będę kibicował Jarek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ostach Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 Washa zrób w kabinie, będzie wyglądać 3x lepiej. Pracuj dalej. pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonnym Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 Bartek czyli Fargo express?bo tam jest jeszcze drugie z Włochy 1944. Tak jak kolega Ostach pisze -zrob washa i nie spiesz sie tak...Powodzenia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartek14 Posted February 3, 2010 Author Share Posted February 3, 2010 (edited) Tak zrobie Fargo express . nie spiesz sie tak Nie śpiesze się tylko mam teraz ferie i całe dnie przesiaduje przy Spicie Edited February 3, 2010 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ostach Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 prześaduje przesiaduje Zrób tego washa i pokaż efekty Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartek14 Posted February 3, 2010 Author Share Posted February 3, 2010 Zrób tego washa i pokaż efekty Próbowałem washa i go raczej nie zrobie ;/ Pigmenty nie wystarczą ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timi Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 Bardzo chropowatą masz farbę więc wash to nie jest zbyt dobry pomysł, a przydałby się, tak samo jak suchy pędzel na krawędzie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ostach Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 Jakby dowalić na to sidoluksu to może by dało radę. Wg mnie tragedii nie ma jeszcze. Może się uda... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartek14 Posted February 3, 2010 Author Share Posted February 3, 2010 Zrobiłem tego washa tyle , że już po lakierze matowym i nawet lepiej mi się go kładło niż na błyszczący. Daję radę ?? Na drugiej stronie postaram się zrobić ciut mocniejszego . Skończyłem też tablcie przyządów , nie zakolorowa ? Tablica jest jeszcze przed wash. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
artoor_k Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 Tablica ok Moje pierwsze były gorsze...tyle że te białe "zegary" to raczej przesada,zawsze kontroluj ze zdjęciami.Przemaluj je z powrotem na czarno bo aż wali po oczach.Potem lekko na biało suchym pędzlem i jak ci się chce to wydrap igłą jakieś wskazówki w zegarach,to zawsze fajnie wygląda (oczywiście zgodnie ze zdjęciami a zdjęć kokpitu Spita jest dużo w necie).Potem lakier błyszczący żeby zaimitować szkiełka zegarów i będzie lux Łom w drzwiczkach powinien być koloru srebrnego (długopis żelowy srebrny i jazda). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonnym Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 Śmiało z tym washem, potem "przypudrujesz " suchym pedzlem i malo co bedzie widac... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartek14 Posted February 3, 2010 Author Share Posted February 3, 2010 Ehhh , wiem ,że tablica taka nie była ale chciałem ją troche urozmaicić Łom przemaluje jak wash wyschnie . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartek14 Posted February 4, 2010 Author Share Posted February 4, 2010 Kokpit już po wash-u , poprawiłem również tablice i pomalowałem łom na srebrno. Przypudruje jeszcze podłogę pigmentami. Zdjęcia są dobre czy coś zmienić? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonnym Posted February 4, 2010 Share Posted February 4, 2010 No jak chesz to potrafisz. Wyszlo ładnie tylko ta czarna krople za siedzeniem rozmyj troche i bedzie git. pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartek14 Posted February 10, 2010 Author Share Posted February 10, 2010 Witajcie , minęło parę dni od ostatniej aktualizacji , w ciągu tych dni wcale się nie nudziłem Skleiłem kadłub i skrzydła , niestety silnika nie bede robił ponieważ po pierwsze rama mi się połamała a po drugie nie chce mi się Jeszcze muszę przeryć linie w niektórych miejscach , muszę również parę miejsc poszpachlowac i wyszlifować. Co do spasowania to przy kadłubie i skrzydłach nie było źle ale przy łączeniu kadłub-skrzydło tragedia . Zdjęcia mogą być czy coś zmienić ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartek14 Posted February 22, 2010 Author Share Posted February 22, 2010 Witam , postanowiłem zrobić uchylone klapy chłodnicy podskrzydłowej , tak to wygląda : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
METYS Posted February 22, 2010 Share Posted February 22, 2010 Fajnie Ci idzie, szczególnie podoba mi się wash na prawej burcie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.