rercz Napisano 2 Maja 2010 Share Napisano 2 Maja 2010 Witam serdecznie. Rozpoczynam nowy wątek. Z takich oto skorzystałem materiałów wyjściowych wzbogaconych o blaszki i dokumentację W kioskach powierciłem otwory pod drabinki i uchwyty, w kile wkleiłem pięknie gwoździe do mocowania magnesów, co by okręty po gablotach nie latały No i szlifowanie i szpachlowanie na przemian. starając się nie uszkodzić otworów przelewowych I żłobienie linii podziałowych poszycia Pozdrawiam. CDRNN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Super Moderator Marcin Rogoza Napisano 2 Maja 2010 Super Moderator Share Napisano 2 Maja 2010 hey, hey - widzę, że z jednego krzesełka oglądam relację na dwóch ekranach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rercz Napisano 3 Maja 2010 Autor Share Napisano 3 Maja 2010 Liczę na cenne rady i szybkie wskazanie ewentualnych błędów, przez co staną się możliwe do naprawienia. Im więcej ekranów to i oczu więcej. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Super Moderator Marcin Rogoza Napisano 3 Maja 2010 Super Moderator Share Napisano 3 Maja 2010 Liczę na cenne rady i szybkie wskazanie ewentualnych błędów, przez co staną się możliwe do naprawienia. Im więcej ekranów to i oczu więcej. Pozdrawiam.Nie wiem, na ile będę w stanie pomóc, bo w tych tematacj dopiero raczkuje. Jednak trochę materiałów merytorycznych mam więc jak mi się coś będzie rzucało w oczy to z pewnością krzyknę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rercz Napisano 5 Czerwca 2010 Autor Share Napisano 5 Czerwca 2010 Witam. C.d męczarni, przerabianie kiosków, m.in walczę z poręczami kiosków, dorabianie linii podziałowych kadłuba, pierwsze roboty przy sterach. Cdpn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil zoszak Napisano 6 Czerwca 2010 Share Napisano 6 Czerwca 2010 Chciałem się zapytać o to jak robisz linie podziału blach na zbiornikach siodłowych?? (boczne) Czy robisz je wklęsłe czy wypukłe??... Bo na zdjęciu niewiele widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rercz Napisano 6 Czerwca 2010 Autor Share Napisano 6 Czerwca 2010 Chciałem się zapytać o to jak robisz linie podziału blach na zbiornikach siodłowych?? (boczne) Czy robisz je wklęsłe czy wypukłe??... Bo na zdjęciu niewiele widać. Wszystkie linie podziału kadłuba robię wycinając rowki skalpelem następnie przecieram ściernym 1200, mam cichą nadzieję, że po końcowym malowaniu będą się delikatnie odznaczać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rercz Napisano 29 Stycznia 2011 Autor Share Napisano 29 Stycznia 2011 Witam znowu. Prawie pokończyłem inne sprawy, czas powoli kończyć i u-booty. Kadłuby zbliżone do oryginałów, poryte, oklejone listwami, zgrubnie oszlifowane czekają na podkład; Pozdrawiam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Epheli Napisano 29 Stycznia 2011 Share Napisano 29 Stycznia 2011 Znakomity pomysł z magnesami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rercz Napisano 3 Lutego 2011 Autor Share Napisano 3 Lutego 2011 Jeszcze parę blaszek trochę ciągnionego plastiku; i po pomalowaniu surfacerem tfu 1200, więcej rozpuszczalnika niż samego podkładu trza lać ; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rercz Napisano 5 Lutego 2011 Autor Share Napisano 5 Lutego 2011 Wstępne malowanie bazą : I zabawa w odcienie: pierwsze roboty przy peryskopach i altylerii : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rercz Napisano 8 Lutego 2011 Autor Share Napisano 8 Lutego 2011 Kolejne czynności; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Epheli Napisano 8 Lutego 2011 Share Napisano 8 Lutego 2011 Respect za skalę, fajne peryskopy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Forest Napisano 8 Lutego 2011 Share Napisano 8 Lutego 2011 Witam, naprawde wielki szacunek za skalę Mam pytanie, z czego zrobiłeś peryszkopy? O okrętach podwodnych może dużo nie wiem, wiem natomiast, że linie podziału były wypukłe przynajmniej na zbiornikach balastowych (były spawane). Niemniej, naprawdę elegancko wyglądają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rercz Napisano 11 Lutego 2011 Autor Share Napisano 11 Lutego 2011 Witam, naprawde wielki szacunek za skalę Mam pytanie, z czego zrobiłeś peryszkopy? O okrętach podwodnych może dużo nie wiem, wiem natomiast, że linie podziału były wypukłe przynajmniej na zbiornikach balastowych (były spawane). Niemniej, naprawdę elegancko wyglądają Witam Peryskopy są zrobione z igieł lekarskich 0,5 i 0,25 bodajże, lub bardzo zbliżonych. Jeśli chodzi o spawy, to starałem się odwzorować wszędzie gdzie je widziałem. Na zbiornikach balastowych występują raczej tylko na modelach w skali 1:72 lub 1: 144. Niemniej jednak nie jestem na 100% przekonany więc mam zamiar lekko je odznaczyć końcowym retuszem Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rercz Napisano 1 Marca 2011 Autor Share Napisano 1 Marca 2011 Witam. Brudzenie, czyszczenie, rozjaśnianie i cieniowanie. To jeszcze nie jest efekt końcowy tylko fazy procesu. Jak zwykle zapomniałem o kasie, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rercz Napisano 4 Marca 2011 Autor Share Napisano 4 Marca 2011 Witam Przedstawiam do wglądu następny etap malowania, licząc na Wasze sugestie. Moim zdaniem rdzę trzeba trochę złamać. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donalyah00 Napisano 8 Marca 2011 Share Napisano 8 Marca 2011 Bardzo fajnie to wychodzi! Drobna uwaga: o ile typ VII/41 mógł być tak bardzo zmęczony, to VIIb (U-83?) już niekoniecznie. Łaciate u-booty pływały głównie po morzu Śródziemnym - na istniejących fotkach nie widać takiego ich zużycia. Pozdrawiam, Marek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rercz Napisano 1 Kwietnia 2011 Autor Share Napisano 1 Kwietnia 2011 Bardzo fajnie to wychodzi! Drobna uwaga: o ile typ VII/41 mógł być tak bardzo zmęczony, to VIIb (U-83?) już niekoniecznie. Łaciate u-booty pływały głównie po morzu Śródziemnym - na istniejących fotkach nie widać takiego ich zużycia. Pozdrawiam, Marek Witam. Masz rację odrdzewię trochę obydwa. Zlikwidowałem te ogromne peryskopy, porobiłem trochę altylerii i ponaciągałem trochę nitek: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Forest Napisano 1 Kwietnia 2011 Share Napisano 1 Kwietnia 2011 A ja jestem za tym, co by były takie poplamione rdzą z prostego względu: Śródziemne ma dużo wyższe zasolenie niż Atlantyk, w związku z czym, mimo krótszych rejsów, rdza miała swe święte prawo "złapać" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rercz Napisano 17 Kwietnia 2011 Autor Share Napisano 17 Kwietnia 2011 Witam. I jeszcze zdjęcia kontrolne przed galerią. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
witek@ Napisano 17 Kwietnia 2011 Share Napisano 17 Kwietnia 2011 Ładne chyba sobie takiego popełnię ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zibi85mig Napisano 11 Września 2013 Share Napisano 11 Września 2013 Hmmm a czy te blaszki są w zestawie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ja Napisano 12 Września 2013 Share Napisano 12 Września 2013 Co do rdzy na pływadełkach - powstaje głównie wtedy, gdy ich stal ma styczność ze słoną wodą i tlenem (przeca to tlenek żelaza), tymczasem podwodne łajby na Morzu Śródziemnym operowały stale pod wodą (takie uwarunkowania) i w zasadzie z tlenem atmosferycznym styczności nie miały. Stąd brak rdzy, albo niewielka jej ilość, na łódkach operujących na tamtym akwenie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.