Skocz do zawartości

<<<<RELACJA Z BUDOWY PIERWSZEGO MODELU


Nikokot

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem początkującym modelarzem. Złożyło się kilka samolotów. Przenoszę się na ciężarówki. Zaczynam od chyba znanego wam TurboStara.

Nie mam większego doświadczenia, dlatego proszę o rady doświadczonych modelarzy do końca mojej pracy. Nigdy nie malowałem modelu, nie szpachlowałem a kalkomanie dawno naklejałem. Moja wiedza jest praktycznie równa zeru więc naprawdę proszę o pomoc. Będę się stosował do instrukcji i waszym radom.BARDZO PROSZE O OPINIE. Dobrze przejdźmy do modelu. Trochę się na początku zmartwiłem, gdyż mała rurka była ułamana ale już skleiłem ja wiec chyba nie mam powodu do obaw? Aha mam jeszcze do was prosbe: doradź cie czy robic tak jak na pudełku na biało czy na czarno (mowie o kabinie) bo nie moge sie zdecydować. Zrobione są już: rama i mostyy, pomalowany silnik i sklejony, cłodnica.BARDZO PROSZE O OPINIE Oto fotki: (z góry sorry za jakosć zdjęć, ale robione telefonem)

4ceb74a0a733e187med.jpg

 

ed8173c870e4c929med.jpg

 

7bc244a0aaadfd74med.jpg

 

2ce5407ce808c34emed.jpg

 

f370f8a86fc4f740med.jpg

 

7d20f53c70b16a9fmed.jpg

 

a9efdc101982931emed.jpg

 

8a88a424c2854aa9med.jpg

 

ad0e3c398f4c3b95med.jpg

 

W poniedziałek ide dalej. Farby to Humbrol 11 i 18 (Orange Gloss i

Metallic Silver) POZDRAWIAM, Nikokot

 

Aha nastepnym razem będe miał aparat wiec zdjecia beda lepsze, ale teraz powiedzcie jak oceniacie bo az tak tragicznie chyba nie jest

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co zakładałeś drugi temat z ta sama relacją ? Po za tym wstawianie linków do zdjęć jest zabronione Zapoznaj się z regulaminem i podmień linki na fotki, w przeciwnym wypadku temat usunę

 

cytat z regulaminu:

9. Na forum Modelwork.pl użytkownicy w postach wstawiają widoczne zdjęcia (o maksymalnym rozmiarze w poziomie 800 pikseli) lub miniatury do zdjęć umieszczonych na stronach komercyjnych lub prywatnych.