kiwaczek Napisano 10 Czerwca 2010 Share Napisano 10 Czerwca 2010 Witam. Zaczynam nastepna budowe z serii Muscle Cars, tym razem najmocniejszy samochod tamtych czasow czyli 1970 Chevelle SS 454 Baldwin Motion. Jak do tej pory wyczyscilem kaste, polozylem lakier i kalki i teraz czekam na polerowanie calosci. Pozdrawiam i zapraszam do komentarzy. Artur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kacpi1234 Napisano 10 Czerwca 2010 Share Napisano 10 Czerwca 2010 Ładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skwarciu21 Napisano 10 Czerwca 2010 Share Napisano 10 Czerwca 2010 Kurcze kolejny muscle cars fajnie. Lakier ładnie połozony i kalki też tylko czekać na kolejnego upa. Acha i jeszcze jedno nie zgodzę się z tym najmocniejszym samochodem tamtych czasów w tedy najmocniejszy był Dodge Charger Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiwaczek Napisano 11 Czerwca 2010 Autor Share Napisano 11 Czerwca 2010 Dzieki za komentarz. Ciesze sie ze jest nas tylu (fanow klasykow amerykanskich) na tym forum. A jesli chodzi o Chevelle to napisalem ze jest najmocniejsza w roku 70 bo biorac rozmiar silnika Chevelle SS Baldwin-Motion to 454 cali szesciennych a Charger z silnikiem Hemi 426 cali lub z silnikiem Magnum to 440 cali. Co do koni mechanicznych to ciezko powiedziec bo producenci zanizali prawdziwe osiagi silnikow zeby firmy ubezpieczeniowe chcialy te samochody ubezpieczac. Wedlug wikipedii 1970 Chevelle z silnikiem 454 (7.4L) mial 450bhp i byl to najmocniejszy fabrycznie robiony silnik na te czasy. Jeszcze raz serdeczne dzieki za posty. Pozdrawiam Artur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tyrael Napisano 11 Czerwca 2010 Share Napisano 11 Czerwca 2010 Muscle car to jest to nie mogę się doczekać kolejnego upa bo lakier powala na kolana! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kornik_69 Napisano 11 Czerwca 2010 Share Napisano 11 Czerwca 2010 (edytowane) Pięknie położony lakier Pogłębiałeś może linie podziału ? Edytowane 11 Czerwca 2010 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzio Napisano 11 Czerwca 2010 Share Napisano 11 Czerwca 2010 Rewelacja ! Świetne połączenie kolorków i wzorowo położony lakier Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zmorka Napisano 11 Czerwca 2010 Share Napisano 11 Czerwca 2010 Kawał świetnej roboty , super malowanie, elegancko położone kalki, bardzo mi się podoba. Linie podziału bedziesz jeszcze zapuszczał farbą, czy tak zostawiasz ? Ja mam z tym straszny problem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kornik_69 Napisano 11 Czerwca 2010 Share Napisano 11 Czerwca 2010 Kawał świetnej roboty , super malowanie, elegancko położone kalki, bardzo mi się podoba. Linie podziału bedziesz jeszcze zapuszczał farbą, czy tak zostawiasz ? Ja mam z tym straszny problem . Nie tylko Ty masz. Nieumiejętne zapuszczenie linii w cywilach spowoduje, że zdominują efekt końcowy i będą bardzo się odznaczać. Ja skłaniam się raczej ku solidnemu pogłębieniu w samochodach. Robiłem tak przy Mustangu, a teraz przy Trabancie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemekgksw3 Napisano 11 Czerwca 2010 Share Napisano 11 Czerwca 2010 W pełni zgadzam się z przedmówcami, wykonanie przednie, pozostaje czekać tylko na kolejne aktualizacje Robiłem tak przy Mustangu, a teraz przy Trabancie. A gdzie relacja z budowy, ładnie to się tak ukrywać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiwaczek Napisano 11 Czerwca 2010 Autor Share Napisano 11 Czerwca 2010 Pięknie położony lakier Pogłębiałeś może linie podziału ? Witam Owszem zawsze poglebiam linie a pozniej lekko zapuszczam. Sekret dla mnie polega na dobraniu odpowiedniego koloru do zapuszczenia linii. Niestety uzywajac tylko czarnego koloru czesto linie wygladaja nienaturalnie. Do Chevelle bede uzywal ciemno szarego. Pozdrawiam Artur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kornik_69 Napisano 11 Czerwca 2010 Share Napisano 11 Czerwca 2010 A gdzie relacja z budowy, ładnie to się tak ukrywać Jak będą wystarczające postępy, to wrzucę fotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vybor89 Napisano 13 Czerwca 2010 Share Napisano 13 Czerwca 2010 Witam Przyglądam się relacji z zaciekawieniem gdyż sam czekam na mój egzemplarz tego modelu. Bardzo ładnie się prezentuje twoja kasta, czysto fajny kolor. Zdradzisz co to za kolorek? Sam będę swoją Chevell przerabiał na SMC. Pozdrawiam i czekam na więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiwaczek Napisano 14 Czerwca 2010 Autor Share Napisano 14 Czerwca 2010 Witam Przyglądam się relacji z zaciekawieniem gdyż sam czekam na mój egzemplarz tego modelu. Bardzo ładnie się prezentuje twoja kasta, czysto fajny kolor. Zdradzisz co to za kolorek? Sam będę swoją Chevell przerabiał na SMC. Pozdrawiam i czekam na więcej Witam. Bardzo chetnie zdradze kolorek jako ze zanim zaczelem mialem ogromne obawy przed srebrnym metalikiem bo niestety czesto wyglada bardzo nienaturalnie. Zrobilem wiec probki na 4 kawalkach plastiku roznych dostepnych mi srebrnych kolorow i wybor padl na Tamiya TS-30 Silver Leaf. Jestem bardzo zadowolony z wyboru bo w realu prezentuje sie doskonale i metalowe opylki nie rzucaja sie bardzo w oczy. Pozdrawiam Artur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vybor89 Napisano 14 Czerwca 2010 Share Napisano 14 Czerwca 2010 Wielkie dzięki kiwaczek. Lakier wygląda fantastycznie. Gratuluję doboru. Czekam na następne update'y i życzę powodzenia w budowie. W między czasie zapraszam do inbox'u: Dodge Challenger T/A: http://modelwork.pl/viewtopic.php?p=336941#336941 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiwaczek Napisano 7 Lipca 2010 Autor Share Napisano 7 Lipca 2010 Witam. Maly update, zrobilem folia uszczelki dookola okien oraz nadkola i lekko zapuscilem linie podzialu. Pomalowalem akumulator i pojemnik na plyn do szyb, oraz wypolerowalem karoserie. Pozdrawiam i zapraszam do komentarzy. Artur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shadow Napisano 8 Lipca 2010 Share Napisano 8 Lipca 2010 Witam, jakiej foli użyłeś? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiwaczek Napisano 8 Lipca 2010 Autor Share Napisano 8 Lipca 2010 Witam, jakiej foli użyłeś? pozdrawiam Uzylem Bare-Metal ale mie jestem pewien czy to byl najlepszy wybor. Zauwazylem ze czym wiecej probuje ja wygladzic tym wiecej mam malutkich "zmarszczek". Nie wiem czy wszystkie folie tak reaguja. Pozdrawiam Artur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.