kiwaczek Posted June 10, 2010 Share Posted June 10, 2010 Witam. Zaczynam nastepna budowe z serii Muscle Cars, tym razem najmocniejszy samochod tamtych czasow czyli 1970 Chevelle SS 454 Baldwin Motion. Jak do tej pory wyczyscilem kaste, polozylem lakier i kalki i teraz czekam na polerowanie calosci. Pozdrawiam i zapraszam do komentarzy. Artur Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kacpi1234 Posted June 10, 2010 Share Posted June 10, 2010 Ładnie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skwarciu21 Posted June 10, 2010 Share Posted June 10, 2010 Kurcze kolejny muscle cars fajnie. Lakier ładnie połozony i kalki też tylko czekać na kolejnego upa. Acha i jeszcze jedno nie zgodzę się z tym najmocniejszym samochodem tamtych czasów w tedy najmocniejszy był Dodge Charger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiwaczek Posted June 11, 2010 Author Share Posted June 11, 2010 Dzieki za komentarz. Ciesze sie ze jest nas tylu (fanow klasykow amerykanskich) na tym forum. A jesli chodzi o Chevelle to napisalem ze jest najmocniejsza w roku 70 bo biorac rozmiar silnika Chevelle SS Baldwin-Motion to 454 cali szesciennych a Charger z silnikiem Hemi 426 cali lub z silnikiem Magnum to 440 cali. Co do koni mechanicznych to ciezko powiedziec bo producenci zanizali prawdziwe osiagi silnikow zeby firmy ubezpieczeniowe chcialy te samochody ubezpieczac. Wedlug wikipedii 1970 Chevelle z silnikiem 454 (7.4L) mial 450bhp i byl to najmocniejszy fabrycznie robiony silnik na te czasy. Jeszcze raz serdeczne dzieki za posty. Pozdrawiam Artur Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tyrael Posted June 11, 2010 Share Posted June 11, 2010 Muscle car to jest to nie mogę się doczekać kolejnego upa bo lakier powala na kolana! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kornik_69 Posted June 11, 2010 Share Posted June 11, 2010 (edited) Pięknie położony lakier Pogłębiałeś może linie podziału ? Edited June 11, 2010 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bodzio Posted June 11, 2010 Share Posted June 11, 2010 Rewelacja ! Świetne połączenie kolorków i wzorowo położony lakier Pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zmorka Posted June 11, 2010 Share Posted June 11, 2010 Kawał świetnej roboty , super malowanie, elegancko położone kalki, bardzo mi się podoba. Linie podziału bedziesz jeszcze zapuszczał farbą, czy tak zostawiasz ? Ja mam z tym straszny problem . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kornik_69 Posted June 11, 2010 Share Posted June 11, 2010 Kawał świetnej roboty , super malowanie, elegancko położone kalki, bardzo mi się podoba. Linie podziału bedziesz jeszcze zapuszczał farbą, czy tak zostawiasz ? Ja mam z tym straszny problem . Nie tylko Ty masz. Nieumiejętne zapuszczenie linii w cywilach spowoduje, że zdominują efekt końcowy i będą bardzo się odznaczać. Ja skłaniam się raczej ku solidnemu pogłębieniu w samochodach. Robiłem tak przy Mustangu, a teraz przy Trabancie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemekgksw3 Posted June 11, 2010 Share Posted June 11, 2010 W pełni zgadzam się z przedmówcami, wykonanie przednie, pozostaje czekać tylko na kolejne aktualizacje Robiłem tak przy Mustangu, a teraz przy Trabancie. A gdzie relacja z budowy, ładnie to się tak ukrywać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiwaczek Posted June 11, 2010 Author Share Posted June 11, 2010 Pięknie położony lakier Pogłębiałeś może linie podziału ? Witam Owszem zawsze poglebiam linie a pozniej lekko zapuszczam. Sekret dla mnie polega na dobraniu odpowiedniego koloru do zapuszczenia linii. Niestety uzywajac tylko czarnego koloru czesto linie wygladaja nienaturalnie. Do Chevelle bede uzywal ciemno szarego. Pozdrawiam Artur Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kornik_69 Posted June 11, 2010 Share Posted June 11, 2010 A gdzie relacja z budowy, ładnie to się tak ukrywać Jak będą wystarczające postępy, to wrzucę fotki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vybor89 Posted June 13, 2010 Share Posted June 13, 2010 Witam Przyglądam się relacji z zaciekawieniem gdyż sam czekam na mój egzemplarz tego modelu. Bardzo ładnie się prezentuje twoja kasta, czysto fajny kolor. Zdradzisz co to za kolorek? Sam będę swoją Chevell przerabiał na SMC. Pozdrawiam i czekam na więcej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiwaczek Posted June 14, 2010 Author Share Posted June 14, 2010 Witam Przyglądam się relacji z zaciekawieniem gdyż sam czekam na mój egzemplarz tego modelu. Bardzo ładnie się prezentuje twoja kasta, czysto fajny kolor. Zdradzisz co to za kolorek? Sam będę swoją Chevell przerabiał na SMC. Pozdrawiam i czekam na więcej Witam. Bardzo chetnie zdradze kolorek jako ze zanim zaczelem mialem ogromne obawy przed srebrnym metalikiem bo niestety czesto wyglada bardzo nienaturalnie. Zrobilem wiec probki na 4 kawalkach plastiku roznych dostepnych mi srebrnych kolorow i wybor padl na Tamiya TS-30 Silver Leaf. Jestem bardzo zadowolony z wyboru bo w realu prezentuje sie doskonale i metalowe opylki nie rzucaja sie bardzo w oczy. Pozdrawiam Artur Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vybor89 Posted June 14, 2010 Share Posted June 14, 2010 Wielkie dzięki kiwaczek. Lakier wygląda fantastycznie. Gratuluję doboru. Czekam na następne update'y i życzę powodzenia w budowie. W między czasie zapraszam do inbox'u: Dodge Challenger T/A: http://modelwork.pl/viewtopic.php?p=336941#336941 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiwaczek Posted July 7, 2010 Author Share Posted July 7, 2010 Witam. Maly update, zrobilem folia uszczelki dookola okien oraz nadkola i lekko zapuscilem linie podzialu. Pomalowalem akumulator i pojemnik na plyn do szyb, oraz wypolerowalem karoserie. Pozdrawiam i zapraszam do komentarzy. Artur Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shadow Posted July 8, 2010 Share Posted July 8, 2010 Witam, jakiej foli użyłeś? pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiwaczek Posted July 8, 2010 Author Share Posted July 8, 2010 Witam, jakiej foli użyłeś? pozdrawiam Uzylem Bare-Metal ale mie jestem pewien czy to byl najlepszy wybor. Zauwazylem ze czym wiecej probuje ja wygladzic tym wiecej mam malutkich "zmarszczek". Nie wiem czy wszystkie folie tak reaguja. Pozdrawiam Artur Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.