Skocz do zawartości

Kenworth T900 Australian road train


Karol_Max

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 116
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Robisz kable do podłączenia przyczepy? Polecam kupić prawdziwe kabelki zawinąć dookoła drutu i potraktować palnikiem Świetnie Ci idzie. Jak już chcesz go tak ubrudzić możesz zrobić rdzę na kołach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam kupić prawdziwe kabelki zawinąć dookoła drutu i potraktować palnikiem

 

Palnikiem??? Przeciez to nie jest drut pod fundamenty.... Nie lepiej po prostu zanuzyc na chwile w goracej wodzie, zeby nabral ksztaltu, a potem pod zimna wode dla utrwalenia? Szybciej i bezpieczniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam kupić prawdziwe kabelki zawinąć dookoła drutu i potraktować palnikiem

 

Palnikiem??? Przeciez to nie jest drut pod fundamenty.... Nie lepiej po prostu zanuzyc na chwile w goracej wodzie, zeby nabral ksztaltu, a potem pod zimna wode dla utrwalenia? Szybciej i bezpieczniej.

 

Nie chodziło mi o persfazę tylko o zwykły palnik Bic'a a 16 zł. Też jest dobry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy spokojnie

Na razie moją największą przeszkodą jest maska, postanowiłem ją przerobić na prawidłową, na początku nie miałem planów ale jak znalazłem to mi drukarka padła i się wnerwiłem teraz stoi w koncie i tylko się kurzy. Jak naprawię drukarkę to może w tedy ruszę, chyba że ktoś wytłumaczy mi jak chłop krowie na miedzy te wszystkie kable, jestem na nie strasznie toporny, chodzi mi o to skąd wychodzą, gdzie się kończę, jak wygląda to gniazdo na kable do przyczepy i wózka,jakiś schemat lup porządna instrukcja słowna, mile widziane fotki z jakimś komentarzem, w życiu takich instalacji nie robiłem może dla tego że jest to moja trzecia ciężarówka, na technice też się za bardzo nie znam, jeśli ktoś posiada wiedzę na ten temat, był bym wdzięczny jeśli by się podzielił to może uratuje temat

Od piątku ferie, to może...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy spokojnie

Na razie moją największą przeszkodą jest maska, postanowiłem ją przerobić na prawidłową, na początku nie miałem planów ale jak znalazłem to mi drukarka padła i się wnerwiłem teraz stoi w koncie i tylko się kurzy. Jak naprawię drukarkę to może w tedy ruszę, chyba że ktoś wytłumaczy mi jak chłop krowie na miedzy te wszystkie kable, jestem na nie strasznie toporny, chodzi mi o to skąd wychodzą, gdzie się kończę, jak wygląda to gniazdo na kable do przyczepy i wózka,jakiś schemat lup porządna instrukcja słowna, mile widziane fotki z jakimś komentarzem, w życiu takich instalacji nie robiłem może dla tego że jest to moja trzecia ciężarówka, na technice też się za bardzo nie znam, jeśli ktoś posiada wiedzę na ten temat, był bym wdzięczny jeśli by się podzielił to może uratuje temat

Od piątku ferie, to może...

A nie możesz jej naprawić z patrzenia? A jak mowa o feriach to miłego odpoczynku rzyczę wszystkim urzytkownikom forum!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months later...

Karol_Max, czekam na postępy, nie daj się prosić ))

 

Mam parę pytań: przysiadłem właśnie nad instrukcją, nie masz wrażenia, że schemat kolorystyczny jest kompletnie do kitu?

Rama i wszystkie elementy podwozia na kolor nadwozia - ten piaskowy? Ktoś tu chyba coś pił przed drukowaniem instrukcji - pomyliły im się kody kolorów, powinno być B a podali wszędzie A.

Czy srebrny kolor skrzyni biegów gdzieś potwierdziłeś?

Obudowa wiatraka chłodnicy to powinno być aluminium czy może być chrom?

Jak malować wnętrze komory silnikowej? Na kolor nadwozia czy czarny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rama w kolorze piaskowym to jest jakiś chory wymysł, mam nadzieję że ty tak nie zrobisz

Co do skrzyni to nawet się nie przyglądałem, ale srebrny jakoś tak nie bardzo lepiej czarny, ale jak uważasz.Wiatrak na pewno nie chrom, aluminium może być ale chyba najlepiej czarny, komora silnika tu przy kabinie kierowcy w kolorze karoserii ale maska czarna.

W sumie mogłem to napisać już w warsztacie u ciebie no ale...

A u mnie aktualizacja nie prędko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie mogłem to napisać już w warsztacie u ciebie no ale...

A u mnie aktualizacja nie prędko

 

U ciebie nieprędka aktualizacja, a u mnie nieprędki rozruch.

Chętnie założę warsztat ale będę w nim na razie pytał i pytał. Zacznę za... nie wiem, miesiąc, albo pół roku. Raczej to pierwsze, bo nie wytrzymam dłużej

Co panowie na założenie warsztatu bez zdjęć i relacji? Wydaje mi się, że jednak poczekam na skompletowanie materiałów, narzędzi i na moment, w którym moja wizja będzie klarowna i kompletna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karol_Max - ta skrzynia biegów to Fuller Roadranger, można poszukać w google i zobaczyć jakie kolory się pokazują. Jest bardzo popularna, ja moją pomalowałem na niebiesko, ale zdarzają się też czarne albo tlenkowe czerwone.

 

Diobeu - nie jest to taki zły pomysł, żeby zacząć od wątku ze zbiorem dokumentacji. Było by to bardzo pouczające, pokazać, że budowa modelu powinna się rozpocząć od dobrego planowania, a dopiero potem jest realizacja.

 

Pozdrawiam i życzę miłego dnia

 

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 months later...

Nie wiem czy powrót na stałe, ale jakoś ostatnio go zacząłem robić

Długa przerwa czasem pomaga, dowiedziałem się wielu rzeczy i już wiem że nie muszę tyle przerabiać. Największą przeróbką na prawidłowy Australijski trak jest wydech i zbiorniki, niewiele poza tym.

Wydech skleciłem z kilku różnych rurek, teraz tylko szpachla

DSCF3684.jpg

DSCF3686.jpg

DSCF3687.jpg

I zbiorniki, tutaj będzie niezła walka ze szpachlą

DSCF3692.jpg

DSCF3693.jpg

Zrobiłem też grill,część z której jestem najbardziej zadowolony

DSCF3683.jpg

DSCF3690.jpg

Nie wiem jak z dalszymi aktualizacjami nic nie będę obiecywał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbiorniki są zrobione z jednej rurki od nogi z półeczki, więc są takie same, to chyba tylko złudzenie optyczne

Dzięki za miłe słowa i mam nadzieję że częściej będę miał coś do pokazania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć!

 

No witamy z powrotem, cieszę się, że wróciłeś z tym projektem. Życzę powodzenia w dalszych pracach i pozdrawiam

 

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak ja się ciesze że projekt powraca. Zbiorniki fajnie się prezentują a szpachli użyjesz dużo mniej niż ja w swoich. Będziesz dodawał schodki z oryginalnych? Powodzenia i liczę że teraz będzie systematyczniej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.