Mierzu Napisano 1 Grudnia 2011 Share Napisano 1 Grudnia 2011 To prawda, ale przydałoby się jeszcze potraktować metalizerem górną powierzchnię torów, ale faktycznie wyglądają genialnie! Cała praca Jarka jest genialna! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gerd Napisano 2 Grudnia 2011 Share Napisano 2 Grudnia 2011 No tak patrzę i gały mi wyłażą. Piękny model! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarekk Napisano 3 Grudnia 2011 Autor Share Napisano 3 Grudnia 2011 Dzięki za komentarze. Staram się. Metalizer (stalowy) nakładałem już dwa razy ale jakoś źle wychodzi na fotkach. Srebrzanka (aluminiowa) źle by wyglądała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarekk Napisano 15 Stycznia 2012 Autor Share Napisano 15 Stycznia 2012 Prowadnica już po malowaniu i wstępnym washowaniu. Pozostało lekkie brudzenie. Do kończenia tematy postała już tylko rampa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Myski79 Napisano 16 Stycznia 2012 Share Napisano 16 Stycznia 2012 Aleś ją poobdzierał ;) Super jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Markuz Napisano 17 Stycznia 2012 Share Napisano 17 Stycznia 2012 Rewelacyjny model Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarekk Napisano 23 Kwietnia 2012 Autor Share Napisano 23 Kwietnia 2012 Z małym poślizgiem, ale wracam do tematu drezyny TK-S. Nowości w samej prowadnicy nie będzie. Będę chciał wycisnąć trochę więcej z modelu TK-S. Podstawka będzie również zdecydowanie większa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Myski79 Napisano 24 Kwietnia 2012 Share Napisano 24 Kwietnia 2012 Co zamierzasz jeżeli chodzi o waloryzację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarekk Napisano 24 Kwietnia 2012 Autor Share Napisano 24 Kwietnia 2012 Duże zmiany w zawieszeniu (resory - blaszki). Plastikowe ogniwa. Większość luków obserwacyjnych uchylonych. Most napędowy i układ kierowniczy widoczny. Sporo części z blaszki własnego projektu. Zastanawiam się nad otwarciem połówki góry, aby posadzić w niej załoganta. Prace nad kompletnym wnętrzem trwają, ale to będzie już kolejny model. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Myski79 Napisano 25 Kwietnia 2012 Share Napisano 25 Kwietnia 2012 To sporo będziesz fototrawił własną blachę w celu jej powielenia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pioter Napisano 22 Czerwca 2012 Share Napisano 22 Czerwca 2012 Witam taka mala uwaga jako ze sam jestem na etapie malowania podstawki kolejowej: podklady nie powinny bac czasami prawia czarne ? O ile sie nie myle byly smolowane. Reszta jak zwykle extra (uwzgledniajac samokrytyke) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarekk Napisano 23 Czerwca 2012 Autor Share Napisano 23 Czerwca 2012 Podkłady nie były smolone tylko impregnowane jakimś świństwem i jako nówki miały kolor prawie czarny. Z upływem czasu koloru czarnego ubywało a przybywało brązu. Można ten efekt sprawdzić w naturze (stare bocznice kolejowe) jak również na mojej podstawce do „Śmiałego” (faktura powierzchni oryginalna) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pioter Napisano 23 Czerwca 2012 Share Napisano 23 Czerwca 2012 Z dziecinnstwa pamietam ze byly czarnawe, tylko tyle ze kladli je w latach 50-tych. Latem, przy wysokich temperaturach smierdzialo to jakimis olejowo-smolowymi zwiazkami. Nie ma sensu teraz sprawdzac starych torowisk - uplynelo z 70 lat. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba9575 Napisano 23 Czerwca 2012 Share Napisano 23 Czerwca 2012 U mnie na wąskotorówce (Piaseczno) podkłady kładzione niedawno są niemal czarne, 2/3 letnie brązowe, a te najstarsze, nieco wypróchniałe, są jasnobrązowe/kawowe... Pozdrawiam, JK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pioter Napisano 23 Czerwca 2012 Share Napisano 23 Czerwca 2012 Wydaje mi sie, ze wplyw na zanarwienie ma tez okolica i zanieczyszczenie powietrza. Tak sie slada, ze tam gdzie mieszkalem (Brzeziny Slaskie) mialem w promieniu trzech kilomotrow kilka rodzaji torowisk. Pierwszy gdzie wozono piasek do zamulki na kopalnie - podklady ciemno szare, kamien jasno szary. Drugi, jezdzily glownie weglarki i towarowe - podklady czarne, kamien zoltawy No i trzecie (waskotorowe) - podklady brazowo-czerwonawe, podsypki prawie nie bylo widzac. Typowe miejsce zabaw na Slasku za komuny (no i oczywiscie haldy i stawy) I badz tu madry co wybrac. Chyba zastosuje sie do rad Jarkka, a podsypke zrobie cienmo szara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.