Skocz do zawartości

Messerschmitt Bf 110 E-1 1:72 Revell


skwercio

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka, wprawdzie ja jestem też początkującym , pewnie nawet bardziej od Ciebie ale czy nie za dużo rozpoczynasz projektów na raz ? Teciak , Mustang teraz 110 .

Niby nie moja sprawa ; ale wydaje mi się , ze inni mnie chyba poprą.

Chyba lepiej jedno skończyć nawet brzydko ale starać się nad jednym projektem niż....

 

BTW , nie traktuj tego jakoś poważnie to tylko takie sugestie nieco starszego od Ciebie wiekiem a z pewnością młodszego stażem.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

numerek części umieszczony w kabinie to mnie już rozwalił

niewątpliwie jest nie do usunięcia i zakłóci bogato zwaloryzowany kokpit...

ostatecznym ciosem była dla mnie za mała owiewka

...zdecydowanie spowodowała że kadłuba w ogóle nie dało się złożyć, skrzydła nie pasowały, a 110 wyglądała by przez tą kabinkę jak łódź podwodna... przez tą zakichaną szybkę nawet sie nie dało spróbować poszpachlować modelu ani pouczyć jak nakładać - nota bene wyglądające na bardzo przyjemne - kalkomanie...

 

masz racje zestaw sam się zdyskwalifikował swoją jakością...

 

nie jeden złożył z tego zestawu przyzwoitą 110tkę... a wiesz dla czego? BO SIĘ DO NIEJ MINIMALNIE PRZYŁOŻYŁ!

 

weź człowieku jak coś zaczynasz to kończ, a nie śmieć na forum...

 

teraz czas na P.11... tam nie ma nr-ka w kabinie... oszklenie też nie za wielkie, zobaczymy co tym razem z tego wyjdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach