cloner16 Napisano 20 Stycznia 2011 Share Napisano 20 Stycznia 2011 Witam! Długo już wszystkim wokoło obiecywałem ze skleję jakiś model samolotu. Teraz powracam do korzeni. Jakieś 12 lat temu dostałem swój pierwszy model w życiu,Korsarza w 72. Wracając do tematu, jest to takie oto latadło Spędziłem nad nim cały dzień ,a o to relacja z przebiegu prac. Najgorsze było połączenie tych dwóch części kadłuba, nie do końca do siebie pasowały, przede mną jeszcze dużo polerowania i gładzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szarymouse Napisano 20 Stycznia 2011 Share Napisano 20 Stycznia 2011 Kokpit swietny instrukcja bardzo ciekawie wygląda powodzenia będe zaglądać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 20 Stycznia 2011 Share Napisano 20 Stycznia 2011 Ciekawy model, będę tu zaglądać ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikele Napisano 20 Stycznia 2011 Share Napisano 20 Stycznia 2011 tematyka naprawdę oryginalna, widzów na pewno będziesz miał sporo. Kokpit jak rozumiem jeszcze do wykończenia? Póki co strasznie jednolity. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arek17 Napisano 20 Stycznia 2011 Share Napisano 20 Stycznia 2011 Ja będe bacznie śledził temat, z racji na fajny model. Kokpit fajny, nie jest pusty. Czekam na dalszy postep prac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cloner16 Napisano 22 Stycznia 2011 Autor Share Napisano 22 Stycznia 2011 OK, nie znam modeli konkurencji ,ale jeżeli ktokolwiek z was składał transporter sd.kfz250 albo 251 Dragona to ma odpowiednik jakości tego modelu, Prawie taka sama jakość spasowania. W sumie pierwszy raz składam coś tak dużego i nie ma doświadczenia w sklejaniu takich części.Pomimo wszystko da się wytrzymać. Wczorajszy dzień spędziłem na wyrównywaniu powierzchni i szpachlowaniu, dziób i prawa strona wyrównana , teraz przeszedł czas na lewą i cały tył. Mottem tych dni będzie "szpachla,szpachla i jeszcze raz szpachla" Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Moses Napisano 22 Stycznia 2011 Share Napisano 22 Stycznia 2011 Czyli Italeri nadal trzyma poziom. W wypraskach wygląda ładnie, przy składaniu już gorzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Giulio Niewiadomski Napisano 22 Stycznia 2011 Share Napisano 22 Stycznia 2011 Chciałem zasiąść w pierwszym rzędzie, ale przy takim tempie prac mogę już iść do Galerii. Model ma instrukcję z rysunkami 3D? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cloner16 Napisano 22 Stycznia 2011 Autor Share Napisano 22 Stycznia 2011 Chciałem zasiąść w pierwszym rzędzie, ale przy takim tempie prac mogę już iść do Galerii. Very Happy Model ma instrukcję z rysunkami 3D? Tak to ze mną już jest. ;) Instrukcja w 3D. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 22 Stycznia 2011 Share Napisano 22 Stycznia 2011 Ależ okropne spasowanie części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek172 Napisano 22 Stycznia 2011 Share Napisano 22 Stycznia 2011 Za to po sklejeniu jaki fajny model będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arek17 Napisano 22 Stycznia 2011 Share Napisano 22 Stycznia 2011 Myślałem ze spasowanie bedzie lepsze, a tu kicha. Ale model i tak piekny. Czekam na galerie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cloner16 Napisano 22 Stycznia 2011 Autor Share Napisano 22 Stycznia 2011 Czekam na galerie No nie ,no nie tak szybko Jeszcze dużo roboty przede mną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Botan Napisano 22 Stycznia 2011 Share Napisano 22 Stycznia 2011 Śledzę wątek, ponieważ Litwini kupili sobie kilka takich. Szkoda że nie dali ich kalek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cloner16 Napisano 22 Stycznia 2011 Autor Share Napisano 22 Stycznia 2011 Śledzę wątek, ponieważ Litwini kupili sobie kilka takich. Szkoda że nie dali ich kalek. Mam nadzieję że lepiej spasowanych xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikele Napisano 22 Stycznia 2011 Share Napisano 22 Stycznia 2011 Będziesz robił otwartą rampę z tyłu kadłuba? Na poprzednich zdjęciach widać było całkiem ładnie odwzorowane wnętrze, szkoda było by go nie pokazać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cloner16 Napisano 22 Stycznia 2011 Autor Share Napisano 22 Stycznia 2011 Będziesz robił otwartą rampę z tyłu kadłuba? Raczej jest już za późno. Szczerze to są 2 powody dla których tego nie zrobiłem , rampa jest tak mała ,że w ogóle nie było by widać wnętrza. Drugi ,decydujący. Gdybym chciał zrobić otwartą musiałbym sam przeciąć jedną z części. Po prostu nie bardzo to widziałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cloner16 Napisano 27 Stycznia 2011 Autor Share Napisano 27 Stycznia 2011 Z braku czasu klejenie idzie o wiele wolniej. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz.tur Napisano 27 Stycznia 2011 Share Napisano 27 Stycznia 2011 Ze spasowaniem nie jest tak źle. Jak robiłem Transala to było dopiero albo KC-135...terror z horrorem Pozdrawiam i życze powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cloner16 Napisano 27 Stycznia 2011 Autor Share Napisano 27 Stycznia 2011 spasowaniem nie jest tak źle. Fakt jestem marudą... ale lepiej ,żeby sprawdził ten model ktoś bardziej doświadczony. Kto zaryzykuje?;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz.tur Napisano 27 Stycznia 2011 Share Napisano 27 Stycznia 2011 Na podstawie własnych doświadczeń mogę powiedzieć, że trzeba uzbroić się w cierpliwość. Duże wypraski mają to do siebie, że pojawiają się zniekształcenia i niedoróbki. Stąd tyle szpachlowania i szlifowania. Na szczęście nie jest tak żle u Ciebie. Ja przy KC-136 zużyłem około pół tubki. Kadłub był skręcony wzdłóż osi podłużnej. Jest to wynikiem deformacji po wyciągnięciu z formy jeszcze ciepłych wyprasek. Najbardziej bije po oczach krawędź luku tylnego od stony ogona. Czeba tam starannie wyrównać tym bardziej, że chcesz go zamknąć. Koniecznie też musisz pokazać mechanizacje skrzydła (w zależności w jakiej fazie lotu chcesz go utrwalić). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cloner16 Napisano 27 Stycznia 2011 Autor Share Napisano 27 Stycznia 2011 Koniecznie też musisz pokazać mechanizacje skrzydła (w zależności w jakiej fazie lotu chcesz go utrwalić). Czyli? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Giulio Niewiadomski Napisano 27 Stycznia 2011 Share Napisano 27 Stycznia 2011 Lądowanie pełne klapy i podwozie, strat klapy na kilka stopni i podwozie, przelot -czysty, wspinaczka zaraz po starcie same klapy itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 27 Stycznia 2011 Share Napisano 27 Stycznia 2011 strat klapy na kilka stopni Zazwyczaj jest to 20 stopni ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cloner16 Napisano 30 Stycznia 2011 Autor Share Napisano 30 Stycznia 2011 Tyle ,model sklejony, pozostało malowanie P.S. Nie ma tak dobrze , jeszcze trochę szpachli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.