Wierzbol Posted May 14, 2011 Share Posted May 14, 2011 Witam, po raz pierwszy umieszczam efekty swojej pracy, więc czekam na wasze zdanie i na krytykę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kazik Posted May 14, 2011 Share Posted May 14, 2011 Zdjęcia takie bardziej maskujące niż coś pokazujące. Pod światło Tym aparatem możesz dużo lepsze fotki zrobić. Dość czysto i całkiem przyzwoicie ale pomarańcza na lakierze widać. Maskę gdzieś wcięło? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabbit666 Posted May 14, 2011 Share Posted May 14, 2011 Wszystko fajnie, ale jednak te felgi ciut za duże. Jak tu mówić o skręcaniu albo o działaniu amortyzatorów. A co ważniejsze - na tych felgach mimo że bardzo dobry, fajny model wygląda zabawkowo. Ja bym zmienił felgi na mniejsze Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartiniOCP Posted May 14, 2011 Share Posted May 14, 2011 Koła i skórka rzeczywiście coś tam odbierają z wyglądu, ale wg mnie model prezentuje się bardzo dobrze. Bardzo ładnie wygląda przód tzn. siatka, silnik, obwódka wokół grilla. Dorwij jakieś inne felgi, strzel polerkę i będzie świetnie. pzdr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemekgksw3 Posted May 14, 2011 Share Posted May 14, 2011 Te same zastrzeżenia co koledzy, lakier wygląda mimo wszystko całkiem porządnie, ładnie się świeci, ale felgi to porażka, wiem że amerykanie jeszcze większe wstawiają, ale okropnie to wygląda, psują tylko model i wygląda on komicznie. Ale na duży plus detale, naprawdę świetne wykończenie. Powiedz z czego zrobiłeś ten filtr siateczka wygląda super. Myślę że możesz być naprawdę zadowolony z modelu, no i czekam na kolejne produkcje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xsara2008 Posted May 15, 2011 Share Posted May 15, 2011 A ja nie zgodzę się z Kolegami.Autko wygląda z tymi felami jak KOCUR!Widac taką delikatną nutę tuningu,wisienka na torcie a nie spojlery i ociekający chrom.Pewnie będą głosy za i przeciw ale skoro taki był pomysł na to auto nie widzę sensu zmiany kół na mniejsze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skwarciu21 Posted May 15, 2011 Share Posted May 15, 2011 Ładny mustang, koła są na pewno za duże nawet widać to po prześwicie auta. I to chyba jedyny minus bo reszta jest bardzo ładna. To co następne? ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabbit666 Posted May 16, 2011 Share Posted May 16, 2011 xsara2008, delikatna nuta tuningu to by była z lekko większymi felgami, a nie nie z takimi kołami od parowozu Trzeba znać troszkę umiaru. Jak się zmieni koła na mniejsze, to modelik będzie perfekt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikele Posted May 16, 2011 Share Posted May 16, 2011 Będąc sprawiedliwym, trzeba powiedzieć, ze za wielką wodą od dłuższego już czasu panuje moda na takie "modern classics", ocena i własne odczucia estetyczne oglądającyh to inna kwestia. Ja również jestem z tych twardogłowych, co to klasyki, nawet po tuningu, lubią w stylu z epoki, no ale własne upodobania motoryzacyjne nie są dla mnie powodem, żeby nie docenić urody modelu. Fajnie zrobiony model Mustanga (Camaro z resztą też), nawet pomimo, że szybki i wściekły Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kornik_69 Posted May 16, 2011 Share Posted May 16, 2011 Jest skórka pomarańczowa, są drobne niedoskonałości, są wymienione już kontrowersyjne felgi, ale i tak mi sie podoba...bo to Mustang rocznik 1967 Apeluje o lepsze zdjęcia, bo te odbierają mu prawie cały urok! Pozdrawiam Kornik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wierzbol Posted May 18, 2011 Author Share Posted May 18, 2011 Witam, pozostawię temat kół w spokoju... Powiedz z czego zrobiłeś ten filtr siateczka wygląda super. Siatka użyta do grila jest tą samą co na filtrze, chyba to jest ta: http://www.mojehobby.pl/aber-s05-siatki-i-plyty-z-otworami-o-roznych-rozstawach-o-wymiarach-80x45-mm-p-18-743982.html To co następne? ;) Na warsztacie mam: '68 Chevy El Camino - AMT '71 Plymouth HEMI Cuda - Revell/Monogram Powstrzymuje mnie zamówienie ze stanów na blaszki fototrawione do tych modeli, gdyż powiedziałem sobie że bez blaszek nie dokończę Barracudy, a El Camino czeka na koła, bez nich nie mogę skończyć podwozia. Co do zdjęć, to mam nadzieję że je poprawię w najbliższy weekend. Pozdrawiam i dzięki za zainteresowanie moimi wypocinami Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabbit666 Posted May 18, 2011 Share Posted May 18, 2011 El Camino czeka na koła, bez nich nie mogę skończyć podwozia. Tylko wiesz, jakie mają być teraz te koła? Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kornik_69 Posted May 18, 2011 Share Posted May 18, 2011 Zacne maszyny nam szykujesz Jakikolwiek samochochód by to nie był, powinieneś poświęcić trochę więcej czasu na solidną polerkę. Powodzenia! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wierzbol Posted May 18, 2011 Author Share Posted May 18, 2011 El Camino czeka na koła, bez nich nie mogę skończyć podwozia. Tylko wiesz, jakie mają być teraz te koła? Pozdrawiam Pewnie część z was nie będzie zachwycona ale do El Camino na przód pójdą 19' a na tył 23' http://pegasushobbies.net/catalog/popup_image.php?pID=289&image=0 http://pegasushobbies.net/catalog/popup_image.php?pID=190&image=0 a efekt może być ciekawa, jak np. tutaj: http://public.fotki.com/MarcNellis/amt_1969_chevelle_ss/dsc00073.html Jakikolwiek samochochód by to nie był, powinieneś poświęcić trochę więcej czasu na solidną polerkę. Niestety nie posiadam areografu więc wszystko robię sprejami Tamiyi i nie jest to takie proste, gdyż na tych dwóch już spędziłem kilka ładnych godzin. Wydaje mi się że błędem który popełniałem, było to, że za daleko był sprej i nadążał lekko wyschnąć zanim doleciał do kasty, ale to się okaże jak będę robił następny PS. Tylni pas mustanga miał być matowy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skwarciu21 Posted May 18, 2011 Share Posted May 18, 2011 Myślę że jeśli uda ci się tak obniżyć to myślę że będzie git. A te felgi i blaszki to z kąd będziesz zamawiał? No i dawaj warsztaty tyk pięknych maszyn ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kornik_69 Posted May 19, 2011 Share Posted May 19, 2011 Niestety nie posiadam areografu więc wszystko robię sprejami Tamiyi i nie jest to takie proste, gdyż na tych dwóch już spędziłem kilka ładnych godzin. Wydaje mi się że błędem który popełniałem, było to, że za daleko był sprej i nadążał lekko wyschnąć zanim doleciał do kasty, ale to się okaże jak będę robił następny Tu nie chodzi o to, że malujesz Spray'em czy aerografem. Ludzie malują cywile na oba sposoby i skórka pomarańczowa dopada wszystkich. Od radzenia sobie z nią są narzędzia i chemia polerska. O polerowaniu pisałem już niejednokrotnie ja i inni koledzy na forum. Przejrzyj dział poradnikowy i wątki warsztatowe kolegów. Polerka jest żmudna ale daje wspaniałe efekty. Pozdrawiam Kornik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wierzbol Posted May 19, 2011 Author Share Posted May 19, 2011 A te felgi i blaszki to z kąd będziesz zamawiał? Planuję zamówić z tej strony, bo mają wszystko czego mi trzeba: http://www.stradasportsstore.com/Model-Cars.html Jeszcze z tej strony nie zamawiałem, więc nie mogę jej polecić O polerowaniu pisałem już niejednokrotnie ja i inni koledzy na forum. Przejrzyj dział poradnikowy i wątki warsztatowe kolegów. Polerka jest żmudna ale daje wspaniałe efekty. No to już się biorę za przyswajanie nowej wiedzy, może coś jeszcze się dowiem, co choć trochę ułatwi Niestety chyba sam w to nie wierzę, ale postaram się by te zarzuty się nie powtórzyły Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.