Skocz do zawartości

Camaro '69


Wierzbol

Rekomendowane odpowiedzi

Świetnie położony lakier,aż się chce patrzeć. ogólnie do wykonania modelu nie ma się co przyczepiać, wygląda świetnie.

 

Co do tuningu - kwestia gustu, mi akurat nowoczesny styl w klasykach nie odpowieada, ale nie traktuj tego jako krytykę.

 

Co za silnik wsadziłeś pod maskę? Po układzie gaźników sądzę, że to Cross Fire Injection, bodaj najmniej popularny do tuningu silnik w USA ze względu na swoją oporność w dodawaniu koni mechanicznych. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba to samo co w przypadku mustanga czyli bardzo ładne wykonanie kultowego modelu. Bardzo podoba mi się jak zaznaczasz chromy i inne listewki - nie widać poszarpań, są równe. Wydaje mi się również, że na tym modelu skórka jest mniejsza. Poza tym, jak w fordzie, nie z tej bajki są felgi. Ja bym poszukał oryginalnych do tego modelu.

 

PS. Od kogo ten model? Revell? Coś takiego?

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ja wiem z tymi felgami? W mustangu przez takie felgi model traci, ale tutaj nawet nie jest źle Tu bym nawet zostawił, ale w mustangu zamiana jest konieczna. Skórka pomarańczy jest w porządku. Część aut jeżdżących po Polskich drogach po wyjeździe z fabryki miała mocniejszą skórkę

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Część aut jeżdżących po Polskich drogach po wyjeździe z fabryki miała mocniejszą skórkę

 

Pozdrawiam

 

 

Zwróć uwagę na nowe furki. Skórka na niektórych jest znaczna. Ostatnio przyglądałem się wujkowemu GLK i naprawdę pomarańcz dookoła samochodu.

 

Felgi - jasne, kwestia gustu. Byle by nie było konfliktu z rozsądkiem, tzn. dobrze wiedzieć, że zawieszenie pracuje a koła się skręcają;]

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie muszę chyba nic mówić, wystarczy spojrzeć na avatar. Jestem wielkim fanem tego auta, a zwłaszcza rocznika '69. Model dobry, choć rażą te koła... Jasne, gusty i te sprawy, ale ja patrzeć nie mogę... Koła muszą być mniejsze, bo to wygląda nierealnie, a trochę na temat tych aut wiem, bo sobie grzebie przy modelu '68 i niejednokrotnie natknąłem się na zdjęcia '69. Mimo tego gratuluje skończonego modelu (u mnie z tym gorzej) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba to samo co w przypadku mustanga czyli bardzo ładne wykonanie kultowego modelu. Bardzo podoba mi się jak zaznaczasz chromy i inne listewki - nie widać poszarpań, są równe. Wydaje mi się również, że na tym modelu skórka jest mniejsza. Poza tym, jak w fordzie, nie z tej bajki są felgi. Ja bym poszukał oryginalnych do tego modelu.

 

PS. Od kogo ten model? Revell? Coś takiego?

 

pzdr.

 

Model to " '69 Z/28 Camaro RS" firmy Revell nr. kat. 85-7457

 

Chromy wychodzą schludne, ale bardziej jak aluminium, co moim zdaniem nadaje uroku, używam "Tamiya X-11 Chrom Paint Marker", sztywna końcówka daje pewność i możliwość pociągnięcia lini od początku do końca.

60ead25a0b7a5b2cm.jpg

 

Co za silnik wsadziłeś pod maskę?

 

Jest to jednostka do modelu Z/28 4,9L. (302), wyprodukowana tylko po to brać udział w wyścigach. Żeby to móc silnik musiał być produkowany seryjnie. Podobno większość dilerów Cheve'go w tamtych czasach nie miała pojęcia że taki model jak Z/28 jest w ofercie. Silnik jak na wyścigowy miał nie wielką pojemność (przez to był lżejszy), lecz produkował sporą moc z powodu tego że był dość wysoko obrotowy (w porównaniu do rywali).

 

Dzięki wszystkim za komentarze

Modelami nie bawiłem się od jakichś 15 lat, więc było to pewnego rodzaju wyzwanie.

Przyznam się że wolę lekko podrasowane muscle car'y z przełomu lat '60 i '70 -tych gdyż jestem wielkim miłośnikiem tych czasów, tuż przed kryzysem paliwowym w Stanach. Przy mustangu zgadzam się że koła są przesadzone, ale tego się dowiedziałem jak już zostały dostarczone , lecz w Camaro, wydają mi się w sam raz.

Mam nadzieję że kolejne dwa modele też was zaciekawią jakie mam na warsztacie.

 

Podr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to jednostka do modelu Z/28 4,9L. (302), wyprodukowana tylko po to brać udział w wyścigach. Żeby to móc silnik musiał być produkowany seryjnie. Podobno większość dilerów Cheve'go w tamtych czasach nie miała pojęcia że taki model jak Z/28 jest w ofercie. Silnik jak na wyścigowy miał nie wielką pojemność (przez to był lżejszy), lecz produkował sporą moc z powodu tego że był dość wysoko obrotowy (w porównaniu do rywali)...

 

Czyli CrossRam, nie CFi, już się wszystko zgadza.

 

A co do modelu, bo jest mała niejasność.

 

1969 Camaro RS:

 

113_0703_07_z+1969_camaro_rs+front_view.jpg

 

"zwykłe" Camaro:

 

1969camaro2.jpg

 

Pakiet RS mógł być dokupiony do niemal każdego modelu, w tym także Z/28, ale tu akurat go nie ma ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy nie piszcie że nie wygląda coś nierealnie jest to jakiś modowy trend i trzeba to zaakceptowac.Lakier (nasycenie,barwa,polerka)również nie jest taki jak40lat temu i dotyczy to większości modeli na forum a nikomu to już nie przeszkadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wychodzą te same kwestie co w przypadku Mustanga, choć tutaj jest chyba nieco schludniej. Tak czy inaczej, zdjęcia do poprawki.

 

Pozdrawiam

Kornik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Część aut jeżdżących po Polskich drogach po wyjeździe z fabryki miała mocniejszą skórkę

 

Pozdrawiam

 

 

Zwróć uwagę na nowe furki. Skórka na niektórych jest znaczna. Ostatnio przyglądałem się wujkowemu GLK i naprawdę pomarańcz dookoła samochodu.

 

Felgi - jasne, kwestia gustu. Byle by nie było konfliktu z rozsądkiem, tzn. dobrze wiedzieć, że zawieszenie pracuje a koła się skręcają;]

 

pzdr.

 

Powracając do tematu, takie oto GT3:

gt3768x600.jpg

 

Przyjrzałem się też Ferrari 430 spider, no też idealnie nie było. A na M3 to już porażka

 

Więc skórka na modelu nie jest wcaletak zła, jak o niej mówią (ale żeby nie było - nie namawiam do olewania polerki )

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.