Skocz do zawartości

Moje prace


matek38

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam 15 lat. Jestem modelarzem samoukiem od jakiegoś roku. Eksperymentowałem z wszelkimi rodzajami modeli od samolotów przez helikoptery do pojazdów wojskowych. Zdecydowałem się w końcu na broń pancerną bo najbardziej do mnie pasowała.

Zademonstruje Wam moje 3 dioramy. zdjęcia robione na szybko ponieważ nie posiadam aparatu lecz nadarzyła się okazja do zrobienia zdjęć. Zdjęcia są robione na szybko i niedokładnie.

Chciałbym dostać jakieś porady co do modeli co bym mógł zmienić, jednak proszę o wyrozumiałość

p6120007.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

p6120008.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

p6120009i.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

p6120010o.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

p6120013pc.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

p6120015.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

p6120017.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

p6120018.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

p6120019.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

p6120020.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne prace podobają mi się, widać że nie boisz się wyzwań. Ta dioramka z KW ma swój urok, fajna podstawka taka "surowa" pasuje na ten klimat.

Co mógłbyś zmienić.... powiem tak ogólnie może wpierw co do figurek, to was:bip: figurki, i maluj oczy białe i na to czarna kropka ust nie maluję, tam gdzie skóra was:bip:ę figurkę czarnym i np twarz wygląda wtedy jak żywa. z lekka opalona. Po za tym wash wyciągnie wszystkie detale z figurki nadając jej więcej trójwymiarowości jak to się mówi. To samo na Modelach zastosuj, bo widać że tego w ogóle nie robiłeś.

Gdybyś zastosował to na tej dioramce z Wietnamu która jest naprawdę fajna, było by Super, dioramka fajowska, ma klimat.