dumapolski Posted October 29, 2011 Share Posted October 29, 2011 Witam. Słyszałem, że Mustangi miały szpachlowane skrzydła. Model Revella ma wypukłe linie i nity, więc pomyślałem, że zeszlifuję je na równo - ma to jakiś sens? A może zeszlifować tylko linie, a nity zostawić ? I czy szpachla była tylko na dolnych powierzchniach, czy na górnych też? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dumapolski Posted October 29, 2011 Author Share Posted October 29, 2011 Ten model Revella. Podobno pochodzi z lat 50-tych. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
albert091283 Posted November 6, 2011 Share Posted November 6, 2011 Szpachla był szpachlowane z obu stron. Pozdrawiam Albert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chrupek Posted November 18, 2011 Share Posted November 18, 2011 Witam! Właśnie buduje swojego Mustanga w 32-ce z tamki. Po poszukiwaniach i konsultacjach dowiedziałem się, że szpachlowane były tylko mustangi latające w dywizjonach RAF. Amerykańskie nie były szpachlowane na gładko wogóle. Więc zależy jaką wersje budujemy. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greatgonzo Posted November 18, 2011 Share Posted November 18, 2011 To oczywiście nieprawda. Można spytać gdzie konsultowałeś? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paranoid Posted November 19, 2011 Share Posted November 19, 2011 Przepraszam, że się wtrącę w temat, ale skoro jest taki to muszę się dowiedzieć Czy w Korei, też była sprawa z tymi skrzydłami? Na kilku posiadanych przeze mnie zdjęciach faktycznie nie widać linii. Czy było to normą we wszystkich seriach? Chodzi o to, że w modelu zniszczyłem sobie jedno skrzydło wylewając klej przez nieostrożność i teraz czytam, że jest wyjście z tej sytuacji Wiadomo o co chodzi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MikeP Posted December 6, 2011 Share Posted December 6, 2011 Wszystkie - F-51D także - to przecież stare odkurzone samoloty wyciągnięte na wojnę z lamusa. Skrzydło co prawda było szpachlowane i malowane w całości, ale linie są często widoczne - zwłaszcza bliżej końcówki. Zawsze warto poszukać zdjęcia oryginału. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.