bazylms Napisano 7 Lutego 2012 Share Napisano 7 Lutego 2012 Daj jeszcze wash z przodu w okolicach haków i z tyłu na spodzie wanny przy włazie i nitach itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sandman Napisano 7 Lutego 2012 Autor Share Napisano 7 Lutego 2012 Tym razem zdjęcia z kilku perspektyw. Gąski domalowane, potraktowane washem, a następnie suchymi pastelami, tym razem z większa ilością czarnej pasteli. Tylna część wanny również zwashowana. Ślady na łączeniu płyt dospawanych do kadłuba, to szpachla która miała imitować spawy, a no i widzę że jedno ogniwo gąsienic do poprawki, bo brzydko odstaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kub Napisano 7 Lutego 2012 Share Napisano 7 Lutego 2012 Po raz kolejny przypominam o gąsienicach. Nie pomalowałeś zapasowych ogniw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sandman Napisano 7 Lutego 2012 Autor Share Napisano 7 Lutego 2012 Dzięki, zapomniałem o nich pomaluję je i zardzewię. A jak z całą resztą, którą do tej pory zrobiłem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kub Napisano 7 Lutego 2012 Share Napisano 7 Lutego 2012 Jak na początkującego to bardzo fajne. Przede wszystkim jako początkujący masz chęci do jak najlepszego wykonania a nie ojjj.. tam. Wash bardzo ładnie wszedł w linie w płycie nad silnikowej. A tak przy okazji pomaluj jeszcze tą siatkę nad tłumikiem na kolor pojazdu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sandman Napisano 7 Lutego 2012 Autor Share Napisano 7 Lutego 2012 dzięki, siatkę akurat chciałem zostawić jak jest. Tłumaczę to tym, że farba się złuszczyła od temperatury i goły metal zardzewiał, jak widać (albo i nie) żółty tam prześwituje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kub Napisano 7 Lutego 2012 Share Napisano 7 Lutego 2012 Wiem że tłumik rdzewiał od tego ale czy siatka? Przecież jest odsunięta i nie styka się z samym tłumikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sandman Napisano 8 Lutego 2012 Autor Share Napisano 8 Lutego 2012 wydaje mi się, że tak. Zobacz zdjęcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzesioj Napisano 8 Lutego 2012 Share Napisano 8 Lutego 2012 Ogólnie rzecz biorąc, jak piszą Przedmówcy, nie jest źle. Ale są momenty, które mi się nie podobają, jak chociażby ten, zaznaczony na zdjęciu (z drugiej strony kadłuba jest tak samo): Obawiam się, że połączenie w tym miejscu utopiłeś w kleju i tego nie usunąłeś, myśląc, że wszystko skryje farba. Klej, który wypłynął należało pozostawić do wyschnięcia, powierzchnię załamania blach wyrównać i poprawić miejsce ich styku albo czeską żyletką, a jeśli jej nie masz, choćby igłą czymś podobnym. A jeśli to nie był klej, tylko szpachla, jak piszesz, należało zrobić - tak samo, tylko zupełnie nie wiem, po co tam tę szpachlę upychałeś. Jeśli udało Ci się nawiercić wydech, powinieneś wykonać również otwory w tym czymś: W sumie nie wiem do czego to służyło, być może do holowania czegoś, ale na zdjęciach pojazdów wyposażonych w to "cóś" (niekoniecznie sIG auf Jagdpanzer 38(t)) otwory w tym czymś były. Nie w każdym miejscu podoba mi się wash. W niektórych miejscach wygląda tak, jakbyś do niego nie dotarł i zostawił farbę nie roztartą (jak choćby wokół osłony miejsca, skąd wychodzi z kadłuba rura tłumika). pozdrawiam Grzesiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sandman Napisano 9 Lutego 2012 Autor Share Napisano 9 Lutego 2012 Znowu trochę podłubałem. Nie wszystko jeszcze poprawione ale sukcesywnie działam:) zardzewiłem gąski na kadłubie (tyłu wanny już nie będę bardziej brudził, wydaje mi się, ze nieźle wyszło). Zeszlifowałem nadmiar szpachli z miejsc wskazanych przez Was. Widzę, że muszę przyciemnić rdzę na układzie jezdnym i poprawić malowanie kadłuba i jeszcze kilka innych szczególików. ps. na dwóch zdjęciach aparat szwankował, ale coś tam widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sandman Napisano 16 Lutego 2012 Autor Share Napisano 16 Lutego 2012 Znowu trochę podłubałem. Zacząłem też brudzing i jestem zadowolony, efekt jest taki jaki chciałem osiągnąć. Pozostało jeszcze pobrudzić boki kadłuba i wnętrze. Zacieki i rdzę robię z suchych pasteli rozcieńczonych spirytusem, nanoszę to wszystko miękkim pędzelkiem. Co o tym sądzicie? Co jeszcze poprawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bazylms Napisano 16 Lutego 2012 Share Napisano 16 Lutego 2012 Widać postępy. Jest już całkiem dobrze. Dla mnie za mała skala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michał96 Napisano 16 Lutego 2012 Share Napisano 16 Lutego 2012 Dla mnie bardzo fajnie Weź gąbkę i zrób delikatne obicia na górnym pancerzu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mierzu Napisano 16 Lutego 2012 Share Napisano 16 Lutego 2012 Nie przesadzaj z tymi zaciekami. A do ich robienia zdecydowanie lepiej nadadzą się farby olejne dla plastyków, nanoszone w postaci kropeczek ( biedronki) i zmywanych white spirit. Jak nawet wówczas zaciek wyjdzie Tobie nie tak, to można go zmazać. Nakładając suche pigmenty za pomocą spirytusu, de facto już je utrwalasz, więc ciężko je zmazywać.A i jeszcze jedno: musisz potraktować metalizerem zamek armaty na jego krawędziach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sandman Napisano 18 Lutego 2012 Autor Share Napisano 18 Lutego 2012 Wydaje mi się, że to już koniec brudzingu zamek potraktowany metalizerem, całość wybrudzona tak jak chciałem. Mierzu dzięki za podpowiedź, spróbuję tej techniki w następnym modelu, a pastele utrwalone spirytusem da się też łatwo nim wyczyścić. Co do white spirit i olejów, nie będzie on reagował z farba akrylową? Oto zdjęcia, wydaje mi się, że może tak zostać, co Wy na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bazylms Napisano 18 Lutego 2012 Share Napisano 18 Lutego 2012 Trzeba jeszcze metalizerem gąsienice przejrzeć. Jest już naprawdę dobrze, choć nie za bardzo widać ten metalizer na dziale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sandman Napisano 18 Lutego 2012 Autor Share Napisano 18 Lutego 2012 Przejechałem metalizerem gąski i jeszcze zamek, całość delikatnie potraktowałem żółtą pastelą, żeby trochę przytłumić te rdzawe zacieki. Metalizer wydaje mi się teraz trochę za ostry, może go trochę zmatowię czarną pastelą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bazylms Napisano 18 Lutego 2012 Share Napisano 18 Lutego 2012 Ją oceniam to naprawdę dobrze. Zobacz teraz zdjęcie od kiedy zaczęły się poprawki z tym co masz teraz. Na koniec pobaw się jeszcze pigentami i będzie super. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sandman Napisano 18 Lutego 2012 Autor Share Napisano 18 Lutego 2012 Ostatnia porcja zdjęć, wydaje mi się, że to już ostateczna wersja weatheringu. Ogólnie jestem zadowolony, wyszło tak jak planowałem (co mi się nie często zdarza), co sądzicie o efekcie mojego dłubania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.