Skocz do zawartości

[STANDARD] PLASTYK, MiG-21 MF z 10 PLM w Łasku


mieszko988

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie

 

Na imię mam Mieszko i jestem nowicjuszem w modelarstwie. do tej pory skleiłem T-34 i T-55 w skali 1/72. Forum od dłuższego czasu przeglądam regularnie lecz nie udzielałem się za bardzo. Spodobał mi się konkurs i śledzę dokładnie wszystkie w nim projekty. Od Mikołaja dostałem MiGa dwudziestego-pierwszego i tak się od tego czasu borykam z myślami czy nie wystartować w konkursie. Wreszcie zdecydowałem się założyć warsztat. Mam świadomość, że będę w ogonie konkursu ale liczy sie fun Po cichu liczę na jakieś Wasze wskazówki i podpowiedzi, żeby to miało ręce i nogi . Teraz taki mam trochę gorący okres bo powinienem pisać pracę inż. ale, że jakimś prymusem nie jestem to spinać się z nią nie będę i na pracę z modelem czas znajdę bez problemu . Teraz trochę danych taktyczno-technicznych Model będzie malowany pędzlem i pactrami, po nowym roku zaopatruje się w szpachle bo jakoś nie była mi do tej pory potrzebna -używałem CA ale ciężko mi się go obrabia. Przepraszam za średnie zdjęcie in-boxa ale moje lustro jest 3tydzień w serwisie i dalej nic o nim nie słychać ale mam nadzieję, że po nowym roku wróci do mnie

 

Regulaminowy in-box

imag0321w.jpg

Uploaded with ImageShack.us

imag0323z.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

No to jedziemy z koksem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 58
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Witam serdecznie

 

 

 

No to jedziemy z koksem

 

W standardzie bardzo ciężki temat

Powodzenia i będę zaglądał do warsztatu z moim ulubionym samolotem

 

ps.w kalkach nie masz godła 10plm

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam w nowym roku!