Skocz do zawartości

Renaut UE 1:35


księżak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem nowy na forum i nie mam doświadczenia w sklejaniu modeli. Chciałbym wam zaprezentować model ,który dostałem na gwiazdkę. Model nie jest jeszcze pokryty matowym lakierem ,więc może się trochę świecić . Jest to model wozu zwiadowczego renault UE w skali 1:35 firmy Mirage Hobby . Nie umiem jeszcze brudzić modeli ,więc bałem się za to zabierać. W moim mieście nie ma sklepu modelarskiego ,więc zawsze mam problemy z zaopatrzeniem .

Zdj%C4%99cie0041.jpg

Zdj%C4%99cie0042.jpg

I pudełko:

Zdj%C4%99cie0044.jpg

Zdj%C4%99cie0045.jpg

Zdjęcia zrobione telefonem ,więc mogą być złej jakości. W modelu brakuje jednego z przednich haków ,który zapodział sie przy sklejaniu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam . Zrobiłem lepsze zdjęcia . Wiem ,że model nie jest idealny ,ale i tak zrobiłem duże postępy w porównaniu z modelami z tamtego roku ,więc proszę nie oceniać mnie zbyt surowo .

Zaznaczyłem miejsce ,gdzie brakuje jednego haka ,który się gdzieś zapodział podczas sklejania .

DSC05717.JPG

I pozostałe zdjęcia:

DSC05688.JPG

DSC05690.JPG

DSC05714.JPG

DSC05719.JPG

Mam zadzieję ,że te zdjęcia wystarczą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno mi oceniać, bo sam nie maluję pędzlem. Ale pewno koledzy wyspecjalizowani w tej technice dużo mogą ci pomóc. Ja zasugeruję jedno - załóż warsztat do następnego modelu.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytuje wypowiedź jednego kolegi z forum na temat malowania pędzelkami, może się przyda.

 

1. Zawsze dobrze mieszaj farbę, żeby pigment się dobrze połączył z wypełniaczem(żeby nie było glutów na dole zbiorniczka), dobrze mieszając farbę masz pewność, że farba matowa jest matowa, a błyszcząca dobrze kryje(wyjątkiem mogą być błędy producenta, ale Ja nie o tym).