Skocz do zawartości

Camaro '69 Z/28 RS


nevilek90

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich Dostałem na urodziny model do sklejania, pięknego Camaro z 69. Części jest sporo, do samodzielnego malowania. Poza modelami typu rajdowy pegueot 206 lub samolot F117 składanych z max 15 części w okresie podstawówki większej styczności nie miałem. Na pewno nie na taką skale. Jednak do Camaro chciałbym podejść dość poważnie, żeby w efekcie wyglądał jak najlepiej. I tu chciałbym Was prosić o pomoc, jakieś wskazówki, zwłaszcza tych którzy już mają doświadczenie. Póki co model jest w kartonie. Skupiłem się na kupowaniu farbek których Camaro wymaga aż 16... Będąc w sklepie, Pani doradziła mi kupno farbek od Humbrola, które mają odpowiedniki od Revella. Tak też uczyniłem. Niestety ze względu na to, że jestem w temacie zielony nie wiem czy dobrze zrobiłem. Także możecie udzielić mi jakiś porad, jak się do tego przygotować, jakie narzedzia sobie skombinować? Poza nożykiem, pincetką i pędzelkiem nie mam nic Za wszystki odpowiedzi z góry dziękuję

 

file.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy Humbrol to dobry wybór, hmm...

Ja wybrałbym jakieś farby akrylowe, polecam Vallejo. Akryle łatwiej rozcieńczyć, wg mnie łatwiej maluje się nimi pędzlem ( zakładam, że będziesz nim malował) i przede wszystkim nie śmierdzą.

Ja w cywilnych pojazdach średnio siedzę ale kastę polecałbym psiknąć jakimś sprayem, bo tak dużą powierzchnię trudno dobrze malować pędzlem.

No i przede wszystkim nie spiesz się i pytaj na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie miała jeszcze do wyboru tańcze farby (za 4zł, bo te z Humbrola są za 6,40zł), chyba z Pactra, ale mówiła, że są akrylowe i trzeba je rozcieńczać, a tymi z Humbrola można od razu malować.

 

Co do karoserii to z nią wstępnie ustaliłem, że zamówię u niej spary, tylko nie wiem jeszcze jakiego koloru użyć, żółtego czy brązowego. Oba by pasowały, ale to jeszcze nie czas by się martwić.